Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle mokasi pahasti tänään iltapäivällä koronatiedotuksessa..

Vierailija
17.03.2020 |

Korona-ohjelman juontaja kertoi että Suomessa on tänään kuollut ensimmäiset ihmiset korona-virukseen.
Puoli tuntia myöhemmin rupesi perumaan puheitaan, liekö tietolähteenä ollut Venäjän trollitehdas?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Ylessä ruoska heilunut lähetyksen jälkeen..

Vierailija
2/5 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Ylessä ruoska heilunut lähetyksen jälkeen..

Punikkisuvakkikommari-Ylenannossa on varmaan annettu vähintään viikon palkallinen loma ja työnsankari-mitalli tuolle tuosta kommmaroinnista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohisalo mokasi oikein muidenkin puolesta.

Vierailija
4/5 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saati se suora lähetys jonkin perheen päiväohjelmasta, oliko klo 13? Mitä tarkoitusta tuo palvelee? Muumimamma Thynell kyselemässä hölmöyksiä Perheen äidiltä ja lapsilta. SUORA lähetys!

Vierailija
5/5 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen media odottaa vesi kielellä ja verenmaku suussa, kuka pääsee ensimmäisenä kertomaan Suomen ensimmäisestä koronakuolemasta. 

Kiinnostaisi kyllä kovasti, mikä oli Ylen eilisen koronakuolemasta kertovan uutisen tietolähde.