Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuika tarjoan apuani iäkkäälle naapurilleni?
17.03.2020 |
Olemme vuosia asuneet naapureina, mutta emme ole sen tutummiksi tulleet. Hän on ulkomailta kotoisin, puhuu kyllä suomea. Hyvin yksityinen ihminen hänkin. Haluaisin hänen tietävän, että apuani saa pyytää milloin vain ja voin kaupassa käydä. Pimpautanko kelloa vai sujautanko lapun postiluukusta?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itse soitin ovikelloa ja sanoin olevani menossa kauppaan, tarvitseeko hän jotain niin tuon samalla. Sillä tavalla mummeli ei koe olevansa vaivaksi.
Kaupasta tultuani sanoin että mitä vaan tarvitsee niin pitää rohkeasti tulla pyytämään apua tai soittaa eikä saa ajatella että on häiriöksi