Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistänkö kauppareissulle maskin ja käsineet?

Vierailija
17.03.2020 |

Onko sellasesta apua?
Tietääkseni en sairasta koronaa itse.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite pistän töihin, ulos ja kauppaan. Poistan tietenkin vanhat käsineet siirtyessäni tiloista pois

Vierailija
2/34 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun oletus on, että joku meinaa räkiä päin sun naamaa niin eiku maskia ylle vuan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti laitat.

Vierailija
4/34 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nyt jo saa laittaa kun maa on poikkeustilassa ensimmäistä kertaa sitten toisen maailmansodan.

Vierailija
5/34 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan sitten. Aamupäivällä kävelin ulkona suu peitettynä niin ihmiset katto tosi jännästi - kellään muulla ei ollut huivia tai mitään. No ulkonahan ei varmaan täydykään olla, mutta sisätiloissa. Ap

Vierailija
6/34 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuljeskelen ulkona moottoripyöräkypärä päässä.

Vierailija
7/34 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä laittaisi.

Ei yhdelläkään edes eläkeläisellä noita ollut kaupassa jossa kävin.

Vierailija
8/34 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse laittanut vaikka tavallaan olenkin riskiryhmää (astma, tosin ei paha), mutta käyn kaupassa hiljaisina aikoina ja pidän muihin ihmisiin parin metrin etäisyyttä. Lähden karkuun, jos joku rykii ja räkii. En kyllä katsoisi mitenkään kieroon vaikka jollakulla hengityssuojan näkisinkin.

Vierailija
9/34 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän tehohoitoon joutuneen työikäisen perustiedot, kiiitoos 

Vierailija
10/34 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itse laittanut vaikka tavallaan olenkin riskiryhmää (astma, tosin ei paha), mutta käyn kaupassa hiljaisina aikoina ja pidän muihin ihmisiin parin metrin etäisyyttä. Lähden karkuun, jos joku rykii ja räkii. En kyllä katsoisi mitenkään kieroon vaikka jollakulla hengityssuojan näkisinkin.

Riittää että hengitysilmassa on koronaa niin se tarttuu. Suu ja silmät tulee olla suojattuina. Kumihanskat myös. Itse kävin jo viimeviikolla ja ei vois vähempää kiinnostaa mitä muut ajattelee. Minusta ei näy yhtään ihoa kun käyn koiran kanssa ulkona tai kaupassa.

Vierailija
11/34 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä laittaisi.

Ei yhdelläkään edes eläkeläisellä noita ollut kaupassa jossa kävin.

Viimeksi eläkeläinen päätti yskäistä mua päin. Helppoahan sen on kulkea ilman mitään kun voi vapaasti limata muita

Vierailija
12/34 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne kertakäyttöhanskat mitään täysin pitäviä ole, vaikka näkyviä reikiä ei olekaan... Mitä pidemmän ajan maskia taas pidät, sen läpäisevämmäksi se muuttuu...

Aika turhaa noita on siviilielämässä pitää, jollei tiedä mitä tekee.

Vierailija
13/34 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää että hengitysilmassa on koronaa niin se tarttuu. Suu ja silmät tulee olla suojattuina. Kumihanskat myös. Itse kävin jo viimeviikolla ja ei vois vähempää kiinnostaa mitä muut ajattelee. Minusta ei näy yhtään ihoa kun käyn koiran kanssa ulkona tai kaupassa.

Ei oikein ole mitään silmäsuojaa,edes laseja. No, näillä mennään. Ap

Vierailija
14/34 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan sitten. Aamupäivällä kävelin ulkona suu peitettynä niin ihmiset katto tosi jännästi - kellään muulla ei ollut huivia tai mitään. No ulkonahan ei varmaan täydykään olla, mutta sisätiloissa. Ap

Asutko omakotitalossa vai joudutko kävelemään kerrostalon käytävien läpi tai kenties menemään hissiin? Iso riski. Miksi suojata itsensä kaupassa jos ei jaksa suojata rappukäytävässä?

Täysvarustus tai ei mitään. Kannattaa muuten purkaa ja uudelleen pussittaa kaupasta ostetut tuottet. Muovipussit ja paketit heti ulkoroskikseen hävitykseen.

Vierailija
15/34 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ne kertakäyttöhanskat mitään täysin pitäviä ole, vaikka näkyviä reikiä ei olekaan... Mitä pidemmän ajan maskia taas pidät, sen läpäisevämmäksi se muuttuu...

Onko kullikovana kun haluat ihmisten sairastuvan mahdollisimman paljon?

Vierailija
16/34 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ihan hyviä varotoimenpiteitä nuo varmasti ovatkin. Itse olen toistaiseksi nyt tyytynyt ihmisten välttelyyn ja pikaisiin kauppapyrähdyksiin hiljaisina aikoina, koska olen kuitenkin hyvässä kunnossa ja astmakin on kurissa. Harkitsen kyllä nyt hengityssuojan hankkimista. Kumihanskoihin en taida ruveta, koska niiden hyötyhän on lähinnä siinä, ettei virusta sitten pääse käsien kautta suuhun, ja itse olen käsihygienian suhteen (jo ennen pandemiaa) aivan raivoisan tarkka. Uskon, että just käsihygienia ja kotona pysytteleminen on nyt se avaintekijä.

Vierailija
17/34 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä minä nyt tästä mitään seksuaalista kiihoketta löydä. Suosittelen perehtymään suojaukseen kunnolla, mikäli aikoo omaan suojaamistasoonsa luottaa. Se on haasteellista meille ammattilaisillekin, eikä hyvistä yrityksistäkään huolimatta aina toimi.

Itsehän olen tosin vain kandi, mutta mitäpä minä näistä asioista tiedän, kun en sitä kulliakaan vielä ole kasvatellut. Ja hei, minäkin kuulun riskiryhmään...

Vierailija
18/34 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutko omakotitalossa vai joudutko kävelemään kerrostalon käytävien läpi tai kenties menemään hissiin? Iso riski. Miksi suojata itsensä kaupassa jos ei jaksa suojata rappukäytävässä?

Täysvarustus tai ei mitään. Kannattaa muuten purkaa ja uudelleen pussittaa kaupasta ostetut tuottet. Muovipussit ja paketit heti ulkoroskikseen hävitykseen.

Kerrostalossa. Niihin kaiteisiin ja ulko-oviinhan on kaikki koskeneet, että pidin kyllä hanskat roskiakin viedessä. Ap

Vierailija
19/34 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nassenaamari niiin ei naamasi nay. 

Vierailija
20/34 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä minä nyt tästä mitään seksuaalista kiihoketta löydä. Suosittelen perehtymään suojaukseen kunnolla, mikäli aikoo omaan suojaamistasoonsa luottaa. Se on haasteellista meille ammattilaisillekin, eikä hyvistä yrityksistäkään huolimatta aina toimi.

Itsehän olen tosin vain kandi, mutta mitäpä minä näistä asioista tiedän, kun en sitä kulliakaan vielä ole kasvatellut. Ja hei, minäkin kuulun riskiryhmään...

Oolrait ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme