Pilasin hyvän elämän 21-vuotiaana
Harmittaa, että minusta tuli failure, vaikka olisi ollut paljon potentiaalia
Kommentit (17)
Ei ole vielä liian myöhäistä siskoseni. Ryhdistäydy nyt, jos sitä haluat. NYT!
Kyllä sunkin elämä voi kääntyä parempaan päin. Usko pois!
Vierailija kirjoitti:
Miten niin tuli epäonnistuja?
Mt-ongelmat veivät opiskelukyvyn. Lukiossa olin vielä kouluni priimus.
On vain muutama tapa pilata elämänsä ja mielenterveydongelmat eivät kuulu niihin.
Väkivalta- ja huumerikokset ja toisen elämän riidtäminen kuuluvat. Samoin se, jos esim hyppää parvekkeelta ja halvautuu. Mutta mielenterveysongelmat ei, niiden kanssa voi elää ihan kivaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole todellakaan yksin. Saitko millaista tukea ja hoitoa? Mikä laukaisi mahdollisesti mt-ongelmat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaikilla on mt-ongelmia.
ne eivät merkitse maailmanloppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole todellakaan yksin. Saitko millaista tukea ja hoitoa? Mikä laukaisi mahdollisesti mt-ongelmat?
Väkivalta, jonka olisi voinut välttää helposti. Ja joka olisi pitänyt välttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä ongelmista voi selviytyä, ja/tai oppia elämään niiden kanssa. On absurdia väittää, että 21-vuotiaana olisi elämä ohi. Jos et ole tehnyt mitään oikeasti peruuttamatonta, niin sinulla on aivan mainiot mahdollisuudet nousta, pudistella pölyt päältäsi ja jatkaa matkaa yhtä kokemusta viisaampana.
Tää elämä alkaa kyllä olla pelattu loppuun.
Onhan paljon esimerkkejä maailmassa ja historiassa miten epäonnistujat ovat menestyneet.
Fuhrer tulee ensimmäisenä mieleen. Monet fasistimaiden johtajat.
Sinulla on mahdollisuuksia niin kauan kun henki pihisee.
Vierailija kirjoitti:
On vain muutama tapa pilata elämänsä ja mielenterveydongelmat eivät kuulu niihin.
Väkivalta- ja huumerikokset ja toisen elämän riidtäminen kuuluvat. Samoin se, jos esim hyppää parvekkeelta ja halvautuu. Mutta mielenterveysongelmat ei, niiden kanssa voi elää ihan kivaa elämää.
Eikö halvaantunut voi elää kivaa elämää? Ja esimerkiksi vaikeasta skitsofreniasta kärsivällä on välttämättä ihan mukava elämä?
Hei, mä taisin vaihtaa sun kanssa muutaman viestin jo viime viikolla. Olen edelleen sitä mieltä, että älä luovuta, sun elämällä on tarkoitus. En ole kokenut samaa kuin sinä, mutta jos haluat jutella jonkun kanssa, voit kirjoittaa mulle s-postiin: misread (a) meiliboxi.fi
Elämässä tulisi tehdä itsensä onnelliseksi