Nyt kertokaa. Miksi naiset eivät vastaa deittisivuilla? Flirttaan taikka laitan viestiä niin ole saanut yhdeltäkään mitää vastausta
Muutamia vieraillu profiilissani mutta eivät ole ottaneet yhteyttä.
Mistä kyse . olenko niin surkea ja epäkelvollinen?
Kommentit (25)
No miten muka flirttejä ja viestejä satelee? Ei minulle vain ole sadellut yhtä ainuttakaa
No mitä noista, silkkaa ajanhukkaa kuten olet itsekin todennut. Mutta toki jos vastaan kävelee niin vetäise heti oikeista naruista.
Vierailija kirjoitti:
No miten muka flirttejä ja viestejä satelee? Ei minulle vain ole sadellut yhtä ainuttakaa
Tjaa, no minulle (nainen 37v) tuli päälle 300 viestiä päivässä, plus flirtit ja tykkäykset kuviin Happy pancakessa.
Vierailija kirjoitti:
Et vaan vastaa heidän mieltymyksiin, ei siinä sen kummempaa.
Varmista, että kuvat ja teksti on hyvät, ei geneeristä liibalaabaa. Naisille viestejä ja flirttejä/tykkäyksiä satelee sadoittain, joten erotu jotenkin joukosta.
Good luck etsintään!
Ei naisille, vaan vain kauniille naisille. Aloittaja pommittaa samoja naisia kuin 90 % muistakin miehistä.
No ne flirtit ainakin ovat ihan turhia. En ole ikinä vastanut yhteenkään flirttiin. Jos jollakulla on minulle asiaa, esimerkiksi aihe mistä haluaisi kanssani keskustella, niin sopii vaivautua kirjoittamaan se, ja mieluummin selkeästi. Silloin saatan vastatakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaa, no minulle (nainen 37v) tuli päälle 300 viestiä päivässä, plus flirtit ja tykkäykset kuviin Happy pancakessa.
Tähän en voi kyllä sanoa mitään muuta kuin että valehtelet. Tai sitten näytät huippumallilta. Itse en saanut noin paljon viestejä 2 vuodessakaan. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän en voi kyllä sanoa mitään muuta kuin että valehtelet. Tai sitten näytät huippumallilta. Itse en saanut noin paljon viestejä 2 vuodessakaan. -eri
En valehtele, enkä näytä huippumallilta, kaunis kyllä olen, sitä en kiellä.
Ikävää, ettei sinulle viestejä tullut, mutta elä nyt valehtelijaksi syytä jos toiset viestejä saa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, ettei sinulle viestejä tullut, mutta elä nyt valehtelijaksi syytä jos toiset viestejä saa!
Tuli minulle viestejä, mutta ei 300 viestiä. Ja sanoin että valehtelet TAI näytät huippumallilta. Eli kokemuksesi ei kerro naisten enemmisön kokemuksesta.
Vaivautuisit edes lukemaan muiden kommentit ennen kuin vastaat, niin ei pitäisi kaikkea toistaa kuten nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurinosa noista ilmaisista deittisivuista ihan kuolleita. Ei tuolla varmaan edes noin paljoa aktiivisia kävijöitä. Siksi minäkin uskallan epäillä. T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, ettei sinulle viestejä tullut, mutta elä nyt valehtelijaksi syytä jos toiset viestejä saa!Suurinosa noista ilmaisista deittisivuista ihan kuolleita. Ei tuolla varmaan edes noin paljoa aktiivisia kävijöitä. Siksi minäkin uskallan epäillä. T. Eri
Siinähän epäilet, ei se tosiasiaa miksikään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Varmista, että kuvat ja teksti on hyvät, ei geneeristä liibalaabaa. Naisille viestejä ja flirttejä/tykkäyksiä satelee sadoittain, joten erotu jotenkin joukosta.
Good luck etsintään!
Niin no enhän minä vastaa kenenkään mieltymyksiä! Haistakaa pitkä paska kaikki ihmiset!!! T.ap
Jos on asiaa, aikuinen ihminen lähettää viestin. Jos joku tosi kiinnostava lähettäisi flirtin, saattaisin vastata mutta niin ei toistaiseksi ole käynyt. Saan flirttejä kuvattonakin.
Jos aloitusviestin kirjoitusvirheet ja viestin 13 vttumaisuus ovat mukana profiilissasi, en juuri ihmettele vastausten vähyyttä.
Viesti kannattaa rakentaa niin että se perustuu sen naisen profiiliin. Siis poimit sieltä jotain ja osoitat että olet lukenut sen. Mulle tulee koko ajan näitä massapostituksia "moi miten menee" mihin ei ehdi reagoida. Sen sijaan jos joku vaikuttaa siltä että on lukenut mitä haen ja on kuvallinen, vastaan.
Vältän kaikkea ihmiskontaktia koronan vuoksi. Kuka hullu miettii nyt deittailua
Anna vain niiden naisten tehdä aloite. Poltat suotta itsesi loppuun tuskailemalla mikset saa vastausta. Ne sinun viestit ovat vain yksi viesti satojen joukossa.
Deittisivustojen naiset ovat todella nirsoja ja hukkuvat satoihin kiimaisten miesten viesteihin. Joten jos sieltä jotain löytää niin kannattaa laittaa lotto vetämään. Pitää olla pitkä ja komea tai sitten varakas jos meinaa deittisivustoilta naisen löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Good luck etsintään!Niin no enhän minä vastaa kenenkään mieltymyksiä! Haistakaa pitkä paska kaikki ihmiset!!! T.ap
Nopeasti löytyi syy siihen, miksi sinulle ei vastata.
Good luck etsintään!