Tv1 nyt, Ohisalon mekko?
Tunnistaako kukaan, mikä merkki ja missä myydään? Siis tuo ministeri Ohisalon mekko.
Kommentit (61)
En tiedä mutta kallis kello näytti olevan ranteessa.
Mutta Maria ei tingi omista päämääristään...
Miksi noi kaikki toistaa toisiaan?
Kiva mekko. Ulkonäkö asia number one Ohiksella.
Itsekin mietin tätä. Voisiko joku rohkeampi suoraan twiitata hänelle tai jotain?
Onko totta että Ohisalon mies on öljyparoni?
Tässä olisi jollekulle bloggarille oiva tilaisuus kaivaa noiden vaatteiden myyntitiedot jostain. Miksi vain esim. Englannin Catherinen tai Meghanin vaatteita kytätään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunnista, mutta nätti mekko on. Up.
Öljyrahoil saa...
On jäävi toimimaan ministerinä.
Marian nenän vuotamisestakaan ei täällä saanut puhua mutta vaatteita saa kehua 😂😂😂😂 mitäs jos olis ollut ruma mekko? Olisko saanut olla?
Vierailija kirjoitti:
Onko totta että Ohisalon mies on öljyparoni?
On
Vierailija kirjoitti:
Köyhyystutkija kuitenkin kyseessä...
Vierailija kirjoitti:
Itsekin mietin tätä. Voisiko joku rohkeampi suoraan twiitata hänelle tai jotain?
Älkää idiootit viitsikö. Vähän on olemassa tärkeempiä asioita nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä juuri sen takia ja oman taustansa vuoksi haluaa pukeutua kauniisti. On ihan omilla ansioillaan ansainnut paikkansa. En ymmärrä tuollaisia kommentteja.
Vähän niinkuin, että jos ihminen on syntynyt köyhäksi, niin pitää jäädä köyhäksi.
Sama asia, kun yhteiskunnassa ajaa työnteon asiaa ihmiset, jotka itse elävät pääomatuloilla. Eikö siinäkin ole ristiriita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä juuri sen takia ja oman taustansa vuoksi haluaa pukeutua kauniisti. On ihan omilla ansioillaan ansainnut paikkansa. En ymmärrä tuollaisia kommentteja.
Vähän niinkuin, että jos ihminen on syntynyt köyhäksi, niin pitää jäädä köyhäksi.
Sama asia, kun yhteiskunnassa ajaa työnteon asiaa ihmiset, jotka itse elävät pääomatuloilla. Eikö siinäkin ole ristiriita?
Suomessa on porukka, joka ajaa kovia oikeistolaisia arvoja ja he itse elävät pääomatuloilla. Tämä porukka rallattaa, että kaikki töihin vain. Ja tässähän ei ole eturistiriitaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos tietää että köyhiä on olemassa saa itse törsätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama asia, kun yhteiskunnassa ajaa työnteon asiaa ihmiset, jotka itse elävät pääomatuloilla. Eikö siinäkin ole ristiriita?Suomessa on porukka, joka ajaa kovia oikeistolaisia arvoja ja he itse elävät pääomatuloilla. Tämä porukka rallattaa, että kaikki töihin vain. Ja tässähän ei ole eturistiriitaa?
Niin, media oikeistolaistuu kovaa vauhtia. Tämä ei ole demokratiaa. Tämä palatakin ajaa oikeistolaisia arvoja.
Meno on kohta kuin Venäjällä, jossa medioita ohjaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen massit taitaa vaikuttaa myös.
Itse katsoin, että voisi olla Itsenäisyyspäivän mekko lyhennettynä.
https://www.google.fi/search?q=ohisalo+linnan+juhlat&tbm=isch&source=un…
En tunnista, mutta nätti mekko on. Up.