Miten varaudutte kaikkien aikojen lamaan?
Tästä ei selvitäkään parin viikon hamstrauksella.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Olen viisikymppinen, jolla on täysin hyödytön Mikki Hiiri-tutkinto. Jos jään työttömäksi, kerjuulle joudutaan.
Mikä on Mikki-Hiiri-tutkinto?
Huulipunahallitus ainakin varautui lisäämällä pysyviä menoja.
Vierailija kirjoitti:
Meillä täytyy luultavasti luopua yhdestä autosta. Olemme nelihenkinen perhe.
*meidän
Panostan maatalouteen. Tämä kevät tulee osoittamaan suomalaisille, että oman maan ruokahuolto on tärkeämpi kuin on luultu. Jo nyt Kiinasta on kyselty suomalaisen sianlihan myyntiaikeista (tietenkin edellyttävät koronavapaata tilaa), joten vientituote ei välttämättä olekaan enää koulutus.
Sata tonttua polttelee taskussa oikeita ostohetkiä.
Sehän tarkoittaa, että mamutukselle tulee stoppi !!
Zinc
Onko 90 luvun laman muka jossain vaiheessa loppunut?
Osa vanhuksista pääsee "hyvästä hoidosta" ikuiseen lepoon. Lienee monelle helpotus ..
Zinc
Työtön, työkyvytön, mt-ongelmia ja velkaa, siitä voi laskea nämä yhteen ja päätellä mitä teen jos tulee kunnon lama.
Teen etätöitä, olen valtiolla eikä potkujen pelkoa. Kotiani en ole myymässä, ei haittaa että sen arvo varmaan hetkellisesti laskee.
Turhia tämmöiset paniikkialoitukset, homma saattaa olla ohi kk päästä.
Mulla on säästöjä, työpaikka alalla jossa ei isoa irtisanomisuhkaa koska töitä voidaan tehdä etänä ja miehellä sama juttu. Niin kauan kun pystyn, aion jatkaa kuluttamista ja palveluiden käyttöä jotta talouden pyörä ei kokonaan pysähtyisi.
Vierailija kirjoitti:
Teen etätöitä, olen valtiolla eikä potkujen pelkoa. Kotiani en ole myymässä, ei haittaa että sen arvo varmaan hetkellisesti laskee.
Turhia tämmöiset paniikkialoitukset, homma saattaa olla ohi kk päästä.
Korona voi ollakin, mutta lama on vasta tulossa. Korona on ollut turhaa paniikkia, sen sijaan tuleva lama ei.
En oikeastaan mitenkään.Ollaan keski-ikäisiä.Asuntolaina maksettu,ei muitakaan velkoja.Työt sairaanhoitajana varmasti jatkuu.Ei olla koskaan totuttu rikkaasti elelemään.Lapsia on neljä...enää yksi alaikäinen.Kolme tienaa jo itse ja neljännellekkin kesäduunit tiedossa.Kyllä tämä tästä.