Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupassa oli nainen käsineet kädessä!

Vierailija
16.03.2020 |

Oletteko tekin?
Eikö se ole vähän hassua?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kaupassa käsydessä käsineet, suosittelen sullekin. Ei tartu enkä tartuta.

Vierailija
22/28 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku oli nähnyt Prismassa kokopuku suojaan pukeutuneen miehen. Hanskat on vielä kevyt ja helppo tapa suojata itseään ;)

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Saisiko 20 minuutin videohaastattelun mieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin jo viime viikolla kaupassa kumihanskojen ja naamamaskin kanssa. Seuraavalla kerralla menen myös silmäsuojauksen kanssa. Tilastojen kasvaessa riskit kasvaa ja ei ole mitään järkeä mennä suojauksen kanssa jos ei suojaa myös silmiä.

Ulkona ihmisten hengityksestä jää vana ilmaan. Voit todeta sen tupakoitsijan kohdalla joka polttaa mennessään. Ellei tuule.

Vierailija
24/28 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäisit sinäkin jos tietäisit että kaivelen persettäni ja muniani ennen kuin tulen kauppaan hypistelemään kaikkia tavaroita.

Vierailija
25/28 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin! Sain vähän katseita. Mulla on jotain rakkuloita toisessa kädessä enkä halua mitään hyppykuppaa siihen. Tietty vois ajatella että se mikä mulla on saattaisi tarttua...

Ja siis korostan että mulla oli ehdottoman puhtaat puuvillakäsineet, joita ei muualla ole käytetty. Osaltaan ehkä siksikin että rupesi yököttämään kun moni kertoi pitävånsä niitä ulkohanskoja kaupassa. Hyi hemmetti mitä basilleja niistäkin voi tulla! Viedään roskia, käpälöidään kaikkia paikkoja... Vaihdoin tosiaan kauppaan tullessa puhtaat.

Jos joskus katsot millaiset kädet on paikallisilla puliukoilla tuolla kaupassa. Ne nähtyään sitä toivoo, että voi kun olisi ulkohanskat kädessään. Ei ole ollut käsienpesupäivää lähiaikoina. Ja ihan samoja hiutalepaketteja, omenoita ja tomaatteja siellä käpälöi. Välillä kaivaa nenää ja jatkaa taas. Kaupan työssä on näköalapaikalla.

Vierailija
26/28 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin! Sain vähän katseita. Mulla on jotain rakkuloita toisessa kädessä enkä halua mitään hyppykuppaa siihen. Tietty vois ajatella että se mikä mulla on saattaisi tarttua...

Ja siis korostan että mulla oli ehdottoman puhtaat puuvillakäsineet, joita ei muualla ole käytetty. Osaltaan ehkä siksikin että rupesi yököttämään kun moni kertoi pitävånsä niitä ulkohanskoja kaupassa. Hyi hemmetti mitä basilleja niistäkin voi tulla! Viedään roskia, käpälöidään kaikkia paikkoja... Vaihdoin tosiaan kauppaan tullessa puhtaat.

Jos joskus katsot millaiset kädet on paikallisilla puliukoilla tuolla kaupassa. Ne nähtyään sitä toivoo, että voi kun olisi ulkohanskat kädessään. Ei ole ollut käsienpesupäivää lähiaikoina. Ja ihan samoja hiutalepaketteja, omenoita ja tomaatteja siellä käpälöi. Välillä kaivaa nenää ja jatkaa taas. Kaupan työssä on näköalapaikalla.

No älä nyt pahenna mun bakteerikammoa. Luotan siihen että useimmat sentään pesevät kätensä joskus, mutta on ihmisiä jotka käyttävät niitä ulkohanskojaan vuodesta toiseen.

Vierailija
27/28 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassatädeillä on aika usein käsineet.

Kassatädeillä muten joo on, mutta pestäänkö tai vaihdetaanko niitä? Aika kuluneita ovat ja samoilla käyvät pullot tyhjentämässä ja roskat romplaamassa.

Vierailija
28/28 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin jo viime viikolla kaupassa kumihanskojen ja naamamaskin kanssa. Seuraavalla kerralla menen myös silmäsuojauksen kanssa. Tilastojen kasvaessa riskit kasvaa ja ei ole mitään järkeä mennä suojauksen kanssa jos ei suojaa myös silmiä.

uimalasit tai sukelluslasit yhdistettynä perusmaskiin on aika hyvä. Ja tietty hanskat.