Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupassa oli nainen käsineet kädessä!

Vierailija
16.03.2020 |

Oletteko tekin?
Eikö se ole vähän hassua?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassatädeillä on aika usein käsineet.

Vierailija
2/28 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vedellä hanskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ollut Michael Penttilä?

Vierailija
4/28 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli asiakas.

Vierailija
5/28 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin! Sain vähän katseita. Mulla on jotain rakkuloita toisessa kädessä enkä halua mitään hyppykuppaa siihen. Tietty vois ajatella että se mikä mulla on saattaisi tarttua...

Vierailija
6/28 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut monta viikkoa. Kädet jäätyy kaupoissa muuten ilman käsineitä. Toinen pointti, että olen työnpuolesta kauppa-asioilla, levitän noroa yms muutenkin ilman niitä.

Vierailija
7/28 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä kassalla oli kahdet hanskat kädessä, semmoiset tavalliset tummat ja niiden päällä kertakäyttö.

Vierailija
8/28 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ainakin kaupassa laitettu iso läjä käsineitä tarjolle josta saa asiakas ottaa jos ei halua koronaa. Hieno ele kauppiaalta.

Vierailija
9/28 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän hanskoja kaupassa.

Vierailija
10/28 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne kassaneidit on.

Zinc

Vierailija
11/28 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon talvella useinkin sormikkaat kädessä kaupassa. Jo ennen koronaa.

Vierailija
12/28 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin jo viime viikolla kaupassa kumihanskojen ja naamamaskin kanssa. Seuraavalla kerralla menen myös silmäsuojauksen kanssa. Tilastojen kasvaessa riskit kasvaa ja ei ole mitään järkeä mennä suojauksen kanssa jos ei suojaa myös silmiä.

Vierailija
13/28 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vedellä hanskaan.

Facessa joku mies sanoi käyttäneensä kertiksiä ja vetäneensä käteen tuulikaapissa. Ihmetteli katseita hänkin.

Vierailija
14/28 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupassa oli setä hassu hattu päässä. No se oli hassua.

Vierailija
15/28 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli nähnyt Prismassa kokopuku suojaan pukeutuneen miehen. Hanskat on vielä kevyt ja helppo tapa suojata itseään ;)

Vierailija
16/28 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tässä muutaman päivän sisällä nähnyt narkkien käyttävän lateksihanskoja ja kumisia siivouskäsineitä.

Vierailija
17/28 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli asiakas.

Minuako katselit? Minulle on tehty elinsiirto ja syön immuunipuolustusta alentavaa lääkitystä sen vuoksi. Olen käynyt monessakin paikassa hanskat kädessä jo ennen koronaa.

Ei haittaa jos tuijotetaan koska tarviihan ihminen virikkeitä! Jos jollekin on päivän aivojen kutitus nähdä minut hanskakätisenä niin olen tehnyt hyvän työn.

Vielä paremman työn teen julkiselle terveydenhuollolle kun en hankkiudu huonon hygienian vuoksi sen potilaaksi. Minulle käsienpesu ja -desinfiointi ovat itsestäänselvyys. Ostin ensimmäisen käsidesini apteekista 1990-luvulla kun sitä suositeltiin käytettäväksi ”ulkomailla”.

Vierailija
18/28 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kulkee kortsu mulkussaan töihin ja takas. Sanoi ettei halua tuoda tauteja kotiin. <3

Vierailija
19/28 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tässä muutaman päivän sisällä nähnyt narkkien käyttävän lateksihanskoja ja kumisia siivouskäsineitä.

Kertoo nyky ihmisen rappiosta kun narkitkin on fiksumpia kuin temppareiden tuijottelijat.

Vierailija
20/28 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin! Sain vähän katseita. Mulla on jotain rakkuloita toisessa kädessä enkä halua mitään hyppykuppaa siihen. Tietty vois ajatella että se mikä mulla on saattaisi tarttua...

Ja siis korostan että mulla oli ehdottoman puhtaat puuvillakäsineet, joita ei muualla ole käytetty. Osaltaan ehkä siksikin että rupesi yököttämään kun moni kertoi pitävånsä niitä ulkohanskoja kaupassa. Hyi hemmetti mitä basilleja niistäkin voi tulla! Viedään roskia, käpälöidään kaikkia paikkoja... Vaihdoin tosiaan kauppaan tullessa puhtaat.