Kahdeksankymppinen härkäpää äitini haluaa itse käydä kaupassa.
Ei suostu ottamaan apua vastaan. "Kävin jo". Hohhoijjaa. Onhan ne sodat nähty ja mitä kaikkea. Haluaisin lapsellani olevan mummu elämässään vielä pitkään.
Kommentit (64)
Sano sille, että se on kiellettyä sakkojen uhalla.
Vierailija kirjoitti:
Kiristäminen ei ole sallittua. Senpä takia en nyt viitsi antaa neuvoa.
Anna vaan pikku vinkki, häneen ei pikku juttelut tehoa.
Sehän rikos tämän uuden lain mukaan.
Kysy haluaako hän todella kuormittaa sairaanhoitoa ja aiheuttaa kenties jonkun kuoleman jos häntä ollaan just kuskaamassa sairaalaan ja joku toinen kyydin odotuksen takia kuolee. Huomauta myös että sun on tosi vaikeeta hoitaa sen hautajaiset ja perunkirjoitus kun maa pistetään kenties kokonaan säppiin. Itsekäs mutsi sulla.
Ehkä hän haluaa kuolla pois ja näkee tämän koronan mahdollisuutena.
Täällä myös. Kaksi 80+ -ikäistä jääräpäätä, äitini ja isäni, jotka juuri ja juuri suostuvat painostuksen alla ”vähentämään” ulkona liikkumista. Kun ovat kuulemma niin monet taudit jo ”tähän ikään mennessä” sairastaneet, että vastustuskykyä riittää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna vaan pikku vinkki, häneen ei pikku juttelut tehoa.
No jos hän haluaa nähdä lastasi jatkossa joskus.
Ennen kahdeksaa kun menee, ei mitään hätää, sanoi vaari 79v
Meillä sama juttu, ettei äiti suostu jättämään kauppareissuja väliin. Minkäs sille voi? Vapaa tahto. Kenties juuri se elämänkokemus on opettanut, miten turhaankin hösätään liikaa.
Antakaa ihmisten elää rauhassa stnan kyylät.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Ennen kahdeksaa kun menee, ei mitään hätää, sanoi vaari 79v
Eipä niin. Kävin tänään vähän näpelöimässä tuotteita. Äätsshuuuuh
Zinc
Mun 77v äiti ei ole perunut ensiviikon Teneriffan reissua vieläkään, koska norwegian ei ole lentoa perunut. Toivottavasti se menee konkkaan...
Meillä myös mun 75-v. äitini on menossa huomenna ruokakauppaan. Olisin käynyt hänelle ruokaostokset tekemässä mutta kun "ei voi tietää mitä haluaa ostaa jos ruokia ei näe"
Täällä sama. Sain suostumaan siihen, että menee vain kyläkauppaan eikä lähde pidemmälle.
Veikkaan että ex-anoppikin viis veisaa. Oikeasti minua ei kiinnosta, mutta sillä on sopimus paholaisen kanssa ja kuolen ennen sitä varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Mun 77v äiti ei ole perunut ensiviikon Teneriffan reissua vieläkään, koska norwegian ei ole lentoa perunut. Toivottavasti se menee konkkaan...
Äitisi on fiksumpi kun sinä. Se Teneriffahan on kuin herran kukkarossa keskellä merta on siellä turvassa.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että ex-anoppikin viis veisaa. Oikeasti minua ei kiinnosta, mutta sillä on sopimus paholaisen kanssa ja kuolen ennen sitä varmasti.
Otetaanpas anoppi syyniin.
Zinc