Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riskiryhmäläinen, menetkö päiväkotityöhösi?

Vierailija
16.03.2020 |

Miten tulisi toimia riskiryhmäläisen jonka työ ei etänä onnistu eikä työpaikkaa suljeta, esim.varhaiskasvatustyö?
Tästä "pikkuseikasta" en ole kuullut "viisikolta" enkä muiltakaan mitään, tosin se kai osuu yksiin sen faktan kanssa ettei päiväkotityöntekijöillä niin väliä eikä ainakaan parempaa palkkaa ole ansainneet, mokomat.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko mennä. Olen pahinta riskiryhmää, mutta mitä muutakaan voi? Olen kuulemma "yhteiskunnan selkäranka", no sepäs helpottaa tuo sanallinen arvostus tässä oman hengen uhraamisessa.

Vierailija
2/11 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole (enää) töissä päiväkodissa, mutta sosiaali- ja terveysalalla - eli vien lapsen päiväkotiin ja kaksi muuta kouluun ja menen itse asiakastyöhön. Kuulun riskiryhmään. Tietämättömyys vituttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kai se on mennä, mutta aion huomenna heti ottaa liittoon yhteyttä ja kysellä asiasta+että nostavat asian esille. Ja soitan ehkä työterveyteen jutellakseni lääkärin kanssa aiheesta.

Tehkää muutkin sama, vain joukossa on voimaa!!

Vierailija
4/11 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo sairaslomalla. Lääkäri ehdottomasti sitä mieltä että ei ole turvallista olla nyt töissä.

Vo

Vierailija
5/11 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei! Älkää.menkö, työnantaja ei todellakaan huolehdi teistä sen jälkeen ,kun olette pilanneet työkykynne.

Vierailija
6/11 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päiväkodissa, mutta riskiryhmään kuuluva muun henkilökunnan jäsen. Aion soittaa huomenna työterveyteen ja kysyä neuvoa, miten toimitaan ja miten suuri riski sairauteni ja työni on. Suosittelen muitakin soittamaan. Pysytään rauhallisella mielellä. Meitä on monta samassa tilanteessa. Onneksi tämä menee ohi. Paniikki ei auta mitään.

Vierailija
7/11 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole päiväkodissa, mutta riskiryhmään kuuluva muun henkilökunnan jäsen. Aion soittaa huomenna työterveyteen ja kysyä neuvoa, miten toimitaan ja miten suuri riski sairauteni ja työni on. Suosittelen muitakin soittamaan. Pysytään rauhallisella mielellä. Meitä on monta samassa tilanteessa. Onneksi tämä menee ohi. Paniikki ei auta mitään.

Kannattaa varautua siihen, että muutama muukin yrittää soittaa... Ainakaan meillä työterveyteen ei tänään päässyt linjoilta läpi, eikä soittopyyntöäkään voinut jättää. Oireettomana taas ei viitsi päivystykseenkään soitella, yhtä ruuhkaista varmasti niilläkin linjoilla.

Vierailija
8/11 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tiedotustilaisuudessa Kiuru selosti, miten näillä toimilla minimoidaan vanhusten JA riskiryhmäläisten sairastuminen.

Eipä mulle käynyt ilmi, miten muut riskiryhmäläiset on otettu huomioon, kun vain vanhukset ”eristetään”.

Muut riskiryhmiin kuuluvat jatkavat töissä käyntiään, jos ei mahdollisuutta etätöihin...

Vierailija
9/11 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varautua siihen, että muutama muukin yrittää soittaa... Ainakaan meillä työterveyteen ei tänään päässyt linjoilta läpi, eikä soittopyyntöäkään voinut jättää. Oireettomana taas ei viitsi päivystykseenkään soitella, yhtä ruuhkaista varmasti niilläkin linjoilla.

Minulla on soittoaika varattuna, mutta varmasti siellä on ruuhkaa. Taitaa olla moni samoilla asioilla. Päivystykseen ei taida kannattaa soittaa, jos ei ole oireita. Toivottavasti pääset huomenna linjoilta läpi.

Vierailija
10/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nappasin soittoajan työterveyslääkärille, haluan hänen mielipiteensä asiaan vaikka tämä krooninen sairauteni ei vaikeutakaan työntekoani, mutta olen siis kuitenkin riskiryhmää mitä Koronaan tulee.

Ap

Vierailija
11/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän päiväkodissa ei edes ole työterveyttä. Tai on se aivan minimi, jotkut tarkastukset tyyliin viiden vuoden välein. Eli ei ole työterveyshuoltoa, jonne soittaa ja kysyä. :-/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä