Saako parinvalinta perustua "geneettisiin ominaisuuksiin"?
Saanko naisena kiinnostua vain miehistä, jotka koen fyysisesti ja visuaalisesti puoleensavetäviksi, vaikka se tarkoittaisi, että heillä pitäisi olla "hyvät geenit"? Eli kyse olisi ominaisuuksista (pituus, ruumiinrakenne, hiukset jne), joihin ei voi itse vaikuttaa?
Jos en, niin miksi en?
Kommentit (11)
Eikö ole tarpeeksi ulijankkausta palstalla, vai miksi tällainen aloitus?
Ei pituus tai ruumiinrakenne tarkoita välttämättä että on hyvät geenit (terve ja pitkäikäinen). Lyhyet miehethän elää pitempään, mutta kaikista tervein mies on mies joka ei koskaan mene naimisiin naisen kanssa.
Näin kerran eräässä ohjelmassa brasilialaisen miehen jolta kysyttiin salaisuutta hänen pitkään ikäänsä (oli muistaakseni 103v). Hän vastasi 2 askia tupakkaa päivässä ja että ei ole koskaan ollut naimisissa ja asunut naisen kanssa saman katon alla.
Kenen lupaa tässä kysyt? Saat kiinnostua pelkästään vaikka miljardööreistä, ei kukaan estä.
Miksi mikään syy olisi toistaan parempi? Mielipideasioitahan nämä ovat. Jos minä haluan valita naisen tissien enkä oppiarvon perusteella, niin kuka minua on päätöksestäni moittimaan?
Vierailija kirjoitti:
Kenen lupaa tässä kysyt? Saat kiinnostua pelkästään vaikka miljardööreistä, ei kukaan estä.
En itse tarvitse lupaa, en ole koskaan tarvinnut, vaan olen kiinnostunut vain miehistä, jotka olen kokenut haluttaviksi. Olen kuitenkin tällä palstalla monta kertaa törmännyt mielipiteeseen, jonka mukaan on hyväksyttävää olla haluamatta lihavaa (=hankittu ominaisuus, joka ei vedä puoleensa) mutta ei hyväksyttävää olla haluamatta lyhyttä (= geneettinen ominaisuus, joka ei vedä puoleensa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse tarvitse lupaa, en ole koskaan tarvinnut, vaan olen kiinnostunut vain miehistä, jotka olen kokenut haluttaviksi. Olen kuitenkin tällä palstalla monta kertaa törmännyt mielipiteeseen, jonka mukaan on hyväksyttävää olla haluamatta lihavaa (=hankittu ominaisuus, joka ei vedä puoleensa) mutta ei hyväksyttävää olla haluamatta lyhyttä (= geneettinen ominaisuus, joka ei vedä puoleensa).
Tällä palstalla puhutaan aika paljon puuta heinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ilmeisesti vaietaan siinä kohtaa, kun pitäisi perustella niitä puheita...
Vierailija kirjoitti:
Ei pituus tai ruumiinrakenne tarkoita välttämättä että on hyvät geenit (terve ja pitkäikäinen). Lyhyet miehethän elää pitempään, mutta kaikista tervein mies on mies joka ei koskaan mene naimisiin naisen kanssa.
Näin kerran eräässä ohjelmassa brasilialaisen miehen jolta kysyttiin salaisuutta hänen pitkään ikäänsä (oli muistaakseni 103v). Hän vastasi 2 askia tupakkaa päivässä ja että ei ole koskaan ollut naimisissa ja asunut naisen kanssa saman katon alla.
Miten mä oon kuullut että naimisissa olevat miehet elävät pitempään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ilmeisesti vaietaan siinä kohtaa, kun pitäisi perustella niitä puheita...
Oletko ihan tosissaan yllättynyt? Ei täällä olla harrastamassa rakentavaa keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Menit sitten ottamaan kirjaimellisesti. Luulen, että huulenheitto oli tosiasiassa yksi syy pitkään ikään.
Tottakai, ja pitääkin.