Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäiletko koronatartuntaa itselläsi? Minkälaisten oireiden perusteella?

Vierailija
16.03.2020 |

Vähän mietityttää. Kuivaa yskää nyt neljättä päivää. Satunnaista päänsärkyä myös. Ei kuumetta saatika nuhaa. En ole ollut missään matkoilla. Töissä tekemissisä suurten ihmismäärien kanssa (nyt siis sairaslomalla). Saa nähdä miten tämä tästä kehittyy...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärkyä ollut muutama päivä on/off. Viikonloppuna oli ripulia ja lieviä vatsakipuja. Perjantaina oli päänsärkyä ja lievää lämpöä, oli todella nuutunut olo. Kurkku on sen oloinen, että ihan kuin tulisi kipeäksi, mutta ei kuitenkaan. Keuhkoissa/rinnassa tuntuu erikoiselta välillä, ei ihan niin paljon että huolestuisin, mutta normaalia se ei kuitenkaan ole. Nuhaa ollut kohta viikon.

Vierailija
2/8 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilun viikon ollut rinta-alassa painetta, limakalvot kuivat, välillä aivastaa ja yskittää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän koronaa mahdollisena, mutta todennäköisempänä nyt myös liikkeellä olevaa RS-virusta tai kausi-influenssaa. Joku pöpö nyt kumminkin vaivaa: alkoi viime viikolla pään särkyilyllä, loputtomalla väsymyksellä ja lihassäryillä. Viikonloppuna kehittyi hengitystie- ja silmäoireet: silmät punoittavat, aivastuttaa, nenän limakalvot turvonneet niin että on hengitettävä suun kautta (räkää ei kuitenkaan tule ollenkaan, mikä epätyypillistä perus nuhalle), öisin en voi nukkua makuuasennossa koska henki ei tahdo kulkea ollenkaan, vinkuu ja tuntuu kuin pillin kautta hengittäisi.

Vierailija
4/8 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkipu, kurkkukipu, vatsakipua, kuumetta. Kyse 5 v lspsestani.. Itse mietin että onko korona ja voinko mennä töihin (olen sairaalassa töissä).. Ei mitään hajua saanko jotain kautta lapselle testin sen perusteella että työskentelen Meilahden sairaalassa..

Vierailija
5/8 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina oli sellasia särkyjä, joihin ei edes särkylääke meinannut auttaa. Minulla on normaalistikin jalkakolotuksia kun on nivelrikkoa mutta se särky ei hellittänyt..

Kuumeinen olo, kuumetta ei ole, mittasin juuri.

Völillä kuivaa ystää.

Keuhkot "tuntuu" erilaiselta, en tiedä onko sitten luulosairautta vai ei.

Vierailija
6/8 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-terve olo ollut lauantaiaamusta, alkoi sillä ololla kuin olisi jäänyt yöunet väliin, vaikka olin nukkunut ihan hyvin. Oli vähän kuin olis jäänyt jyrän alle. Kuivaa yskän köhää, nenä vuotaa välillä välillä taas ei., kurkku melkein kipeä. Välillä parempi olo, välillä sairaampi. 

En ole ollut matkoilla enkä tietääkseni tavannut sairastuneita/altistuneita. Tosin vierailin kokoustamassa firmassa jossa oli todettu tartuntoja. Oireet alkoivat pari päivää tämän jälkeen. 

Vierailija
7/8 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähes oireeton korona. Lievää kuumetta on ollut mutta ei mitään muita oireita.

En olisi lähtenyt testeihin mutta matkakavereilta korona löytyi ensiksi...

Vierailija
8/8 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pelkkää kuumetta, ja sydän hakkaa koko ajan hulluna pelosta vaikka yritän olla rauhallinen. En osaa englantia tarpeeksi hyvin voidakseni etsiä tietoa, että voiko pelkkä kuume olla koronaa. Olen liikkunut helsingin keskustassa paljon viime viikkoina.

Olisiko kukaan sattunut näkemään missään tietoa pelkästä kuumeesta oireena?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän