Korona-virus on iskenyt kovasti sähkötupakkaa polttaviin
Näin uutisoidaan maailmalla jossa nuoria ja nuoria aikuisia on tehohoidossa.
Kommentit (16)
Kallis hinta siitä trendihömpötyksestä.
Sen höyrypilven seassa on myös virusta, jos sairastunut imuttelee? Eli sama kuin aivastelisi ympäriinsä?
Eikös tuo sähkötupakka jo aikaisemmin ole todettu vaaralliseksi.Missä lie valmistettu nuokin niin kuin nykyajan lääkkeet ja rokotukset ihmisen ahneuden takia.Kiinassa ja Intiassa.
Linkkejä kiitos. Pääsin tuon kanssa eroon tupakoinnista muutama vuosi sitten, joka on kyllä huolestuttanut itseäni useasti. Sähkötupakkaa käytin noin vuoden silloin, nyt olen ollut noin viisi vuotta ilman.
Poltat sitten ihan mitä vaan niin keuhkoissa se vaikuttaa. Tavallinen tupakka vaan kaikkein eniten.
Ei oo linkkejä, mutta kuullut saman huhun. Googlaa, ehkä jotain löytyy vaikka tätäkään ei ilmeisesti haluta kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Linkkejä kiitos. Pääsin tuon kanssa eroon tupakoinnista muutama vuosi sitten, joka on kyllä huolestuttanut itseäni useasti. Sähkötupakkaa käytin noin vuoden silloin, nyt olen ollut noin viisi vuotta ilman.
Turha tuota on enää miettiä jos niistä on päässyt eroon.
Polttajat ovat riskiryhmässä, niin kai se sit on sama mitä polttaa kun keuhkot on niillä paskana.
Se ei liity taas koronaan mitenkään. Keuhkojen vaihtojakin on jo maailmalla parin vuoden aikana suoritettu sen pössyttelyn tekemien vaurioiden takia. Korona tietysti ei mitenkään paranna tilannetta, mutta ongelma on ollut jo ennenkin että keuhkot se tuhoaa nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo sähkötupakka jo aikaisemmin ole todettu vaaralliseksi.Missä lie valmistettu nuokin niin kuin nykyajan lääkkeet ja rokotukset ihmisen ahneuden takia.Kiinassa ja Intiassa.
Myös se sinun trendipuhelimesi on kyhätty Kiinassa, Koreassa tai Taiwanissa.
Kunnon linkkejä kiitos. Nää "olen kuullut"- höpinät ei kauheasti vakuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös se sinun trendipuhelimesi on kyhätty Kiinassa, Koreassa tai Taiwanissa.
Ei todellakaan en käytä liipinlääppejä olen muori siinä sulle idiootti.
https://en.wikipedia.org/wiki/Vaping-associated_pulmonary_injury
Sähkörööki aiheuttaa tätä. Lisää siihen virus joka iskee keuhkoihin niin saadaan nuorillekkin aika hätä.
Appiukolla diabetes, joku sydänsairaus ja polttaa sähkötupakkaa ja normitupakkaa molempia mielihalujensa mukaan. Silti anoppi huitelee kaupoilla, konserteissa yms yms.
Katsoin yhtä ulkomaalaista reaktio tubettajaa, hän imi koko ajan sähkötupakkaa hulluna ja ryki kuin joku keuhkotautinen.
Veikkaan että jos jollekin tuollaiselle tulee korona niin se on menoa.