Tänään itkin, kun katsoin aamun uutisia
Kommentit (75)
Ihan mukavaa vaihtelua minusta. Hienoa kun tulee vähän jännitystä elämään niin osaa sitten taas arvostaa aikanaan sitä "tylsää" arkea.
Minä itkin jo viikonloppuna. Mitä ihmettä maailmassa tapahtuu. Kuin eläisi painajaisunessa.
Ei tosiaan kannata enää kattella tv-uutisia, jotain kevyempää löytää vaikka iltapäivälehtien sivuilta.
Onko ufot hyökännyt? Joko valkoinen talo on tuhottu? Onko alienit täällä? Onko maailmojen sota alkanut?
Vierailija kirjoitti:
Ihan mukavaa vaihtelua minusta. Hienoa kun tulee vähän jännitystä elämään niin osaa sitten taas arvostaa aikanaan sitä "tylsää" arkea.
Jos olet sitä enää arvostamassa.
Teeveessä hössötetään. Kun menet ulos ja katsot maailmaa niin kaikki näyttää olevan hyvin. Tietysti sairastuminen omalla kohdalla voi olla kamalaa ja siihen voi kuolla mutta koko elämä on epävarmaa muutenkin. Ei etukäteen sairasteta.
Onpa hirveitä ihmisiä täällä.
Miten voivat olla äitejä,kun empatiakyky on kuollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet sitä enää arvostamassa.
No tuskin se minua enää silloin haittaa tai harmittaa jos on nokanpäällä joku kuutio multaa:D
Minä ajattelen niitä Yli 40000 suomalaista, jotka tulevat kärsimään ja kuolemaan puolen vuoden sisään tähän tautiin. Osa ihan yksin.
Täällä taitaa olla hullut tänään liikkeellä, kun pilailevat tällä. Taitaa olla apteekissa lääkkeet heille loppu
Vierailija kirjoitti:
Teeveessä hössötetään. Kun menet ulos ja katsot maailmaa niin kaikki näyttää olevan hyvin. Tietysti sairastuminen omalla kohdalla voi olla kamalaa ja siihen voi kuolla mutta koko elämä on epävarmaa muutenkin. Ei etukäteen sairasteta.
Paikat hiljaisena ja paskapaperi sekä nuudelihyllyt ammottaa tyhjyyttään. Ei saa mennä töihin ja luennot hoidetaan verkossa.
Ihan normaalia! 🙈
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelen niitä Yli 40000 suomalaista, jotka tulevat kärsimään ja kuolemaan puolen vuoden sisään tähän tautiin. Osa ihan yksin.
No jos koko maailmassa on tähän mennessä kuollut 6000 ihmistä, niin miksi Suomessa kuolisi 40 000?
Vierailija kirjoitti:
Mutta sehän on pullamössöjen hartain toive, että päästään vanhuksista eroon.
Ihan muistutuksena että 10 vuotta sitten sikainfluenssassa oli tehohoidossa 1600 suomalaista. Ensin kuoli 44 ja toisessa epidemiassa 10. Joukossa lapsia! Tämä korona ei VIELÄ ainakaan ole vienyt ihmishenkiä. Ajattele myönteisesti ja tv kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Et sinä mitään muuta ajattele kuin, että heitäpä provon suurella luvulla ja saan siitä henkistä tyydytystä ehkä jopa hepinpäähän herahtaa onnenkyynel
Vierailija kirjoitti:
Ihan muistutuksena että 10 vuotta sitten sikainfluenssassa oli tehohoidossa 1600 suomalaista. Ensin kuoli 44 ja toisessa epidemiassa 10. Joukossa lapsia! Tämä korona ei VIELÄ ainakaan ole vienyt ihmishenkiä. Ajattele myönteisesti ja tv kiinni!
Samaa ihmettelen, että miksi hössötys on nyt suurempi. Ja mitä ihmeen uutislähetystä ap on onnistunut katsomaan, jos se on pistänyt kyyneleet liikkeelle. Katsoin koko viikonlopun 2 lähetystä päivässä eikä ole itkettänyt yhtään.
Mitä siellä sanottiin?
Itse en katso uutisia.