Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään itkin, kun katsoin aamun uutisia

Vierailija
16.03.2020 |

Kuin pahimmassa scifissä

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä sanottiin?

Itse en katso uutisia.

Vierailija
2/75 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavaa vaihtelua minusta. Hienoa kun tulee vähän jännitystä elämään niin osaa sitten taas arvostaa aikanaan sitä "tylsää" arkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itkin jo viikonloppuna. Mitä ihmettä maailmassa tapahtuu. Kuin eläisi painajaisunessa.

Vierailija
4/75 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan kannata enää kattella tv-uutisia, jotain kevyempää löytää vaikka iltapäivälehtien sivuilta.

Vierailija
5/75 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niissä uutisissa oli? Mun teeveestä ei tuu uutisia.

Vierailija
6/75 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ufot hyökännyt? Joko valkoinen talo on tuhottu? Onko alienit täällä? Onko maailmojen sota alkanut?

Vierailija
7/75 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mukavaa vaihtelua minusta. Hienoa kun tulee vähän jännitystä elämään niin osaa sitten taas arvostaa aikanaan sitä "tylsää" arkea.

Jos olet sitä enää arvostamassa.

Vierailija
8/75 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeveessä hössötetään. Kun menet ulos ja katsot maailmaa niin kaikki näyttää olevan hyvin. Tietysti sairastuminen omalla kohdalla voi olla kamalaa ja siihen voi kuolla mutta koko elämä on epävarmaa muutenkin. Ei etukäteen sairasteta.

Vierailija
9/75 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsikää itse aktiivisesti tietoa koronasta. 

Vierailija
10/75 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkisten ei kannata avata tv:tä ollenkaan.

Vierailija
11/75 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hirveitä ihmisiä täällä.

Miten voivat olla äitejä,kun empatiakyky on kuollut

Vierailija
12/75 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet sitä enää arvostamassa.

No tuskin se minua enää silloin haittaa tai harmittaa jos on nokanpäällä joku kuutio multaa:D

Vierailija
13/75 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen niitä Yli 40000 suomalaista, jotka tulevat kärsimään ja kuolemaan puolen vuoden sisään tähän tautiin. Osa ihan yksin.

Vierailija
14/75 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa olla hullut tänään liikkeellä, kun pilailevat tällä. Taitaa olla apteekissa lääkkeet heille loppu

Vierailija
15/75 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teeveessä hössötetään. Kun menet ulos ja katsot maailmaa niin kaikki näyttää olevan hyvin. Tietysti sairastuminen omalla kohdalla voi olla kamalaa ja siihen voi kuolla mutta koko elämä on epävarmaa muutenkin. Ei etukäteen sairasteta.

Paikat hiljaisena ja paskapaperi sekä nuudelihyllyt ammottaa tyhjyyttään. Ei saa mennä töihin ja luennot hoidetaan verkossa.

Ihan normaalia! 🙈

Vierailija
16/75 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelen niitä Yli 40000 suomalaista, jotka tulevat kärsimään ja kuolemaan puolen vuoden sisään tähän tautiin. Osa ihan yksin.

No jos koko maailmassa on tähän mennessä kuollut 6000 ihmistä, niin miksi Suomessa kuolisi 40 000?

Vierailija
17/75 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sehän on pullamössöjen hartain toive, että päästään vanhuksista eroon.

Vierailija
18/75 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan muistutuksena että 10 vuotta sitten sikainfluenssassa oli tehohoidossa 1600 suomalaista. Ensin kuoli 44 ja toisessa epidemiassa 10. Joukossa lapsia! Tämä korona ei VIELÄ ainakaan ole vienyt ihmishenkiä. Ajattele myönteisesti ja tv kiinni!

Vierailija
19/75 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä mitään muuta ajattele kuin, että heitäpä provon suurella luvulla ja saan siitä henkistä tyydytystä ehkä jopa hepinpäähän herahtaa onnenkyynel

Vierailija
20/75 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan muistutuksena että 10 vuotta sitten sikainfluenssassa oli tehohoidossa 1600 suomalaista. Ensin kuoli 44 ja toisessa epidemiassa 10. Joukossa lapsia! Tämä korona ei VIELÄ ainakaan ole vienyt ihmishenkiä. Ajattele myönteisesti ja tv kiinni!

Samaa ihmettelen, että miksi hössötys on nyt suurempi. Ja mitä ihmeen uutislähetystä ap on onnistunut katsomaan, jos se on pistänyt kyyneleet liikkeelle. Katsoin koko viikonlopun 2 lähetystä päivässä eikä ole itkettänyt yhtään.