Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kuolet lähiaikoina, oletko tyytyväinen

Vierailija
16.03.2020 |

elettyyn elämääsi

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perustyytyväinen. Toki tavoitteena olisi ollut elää vähintään siihen asti, että omat lapset olisivat aikuisia. 

Vierailija
2/8 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sikäli että moni asia jäi kesken ja eletty elämä meni ihmissuhderintamalla aika lailla hukkaan. Olisi ollut kiva löytää rakastava kumppani ennen kuoloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset 20 vuotta ollut hyvää aikaa, joskus oli vaikeaa. Otin vuoden alussa myös henkivakuutuksen, kun korona-epidemian laajuus alkoi hahmottua. Saavat lapset sitten satatonnia per naama, jos sairastun ja kuolen. Jos selviydyn, lopetan vakuutuksen syksyllä.

Vierailija
4/8 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
5/8 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jovain. Ei tätä elämää ole enää edessä kuitenkaan kuin korkeintaan 25 vuotta.

Vierailija
6/8 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeiset 20 vuotta ollut hyvää aikaa, joskus oli vaikeaa. Otin vuoden alussa myös henkivakuutuksen, kun korona-epidemian laajuus alkoi hahmottua. Saavat lapset sitten satatonnia per naama, jos sairastun ja kuolen. Jos selviydyn, lopetan vakuutuksen syksyllä.

Luitko tarkasti ne ehdot? Voi jäädä saamatta rahat.

Vierailija
7/8 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen siihen jos kuolen. Koko elämä on ollut vain surkeata räpiköimistä ja selviytymistä päivästä toiseen. Jos voisin kuolla koronaan jonkun sellaisen puolesta, jolla on tärkeämpi ja arvokkaampi elämä kuin itselläni, tekisin sen mielelläni. Harmi ettei taida olla mahdollista. Ainakin jos sairastuisin pahasti, pyrkisin kuolemaan kotona kuormittamatta terveydenhuollon resursseja. Kuulun riskiryhmään, mutta olen vielä suht nuori, joten tuskin kuolen. Mutta mieluummin kuolisin kuin ottaisin pysyviä keuhkovaurioita.

Vierailija
8/8 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Minulla on ollut hyvä elämä, vaikka se on sisältänyt myös paljon surua ja kipua. Olen saanut perheen ja rakkautta osakseni (en uskonut lapsena ja nuorena, että koskaan kokisin olevani rakastettu) ja olen saanut itse rakastaa. Olen myös pyrkinyt parhaani mukaan elämään siten, että saisin enemmän aikaan hyvää kuin pahaa. Eihän se täydellistä ole ollut, mutta riittäköön parhaansa tekeminen. 

Olen myös kiitollinen siitä, että olen saanut elää näinkin pitkään. Toki otan mielelläni vastaan myös lisää vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi