Ketä ärsyttää kun iltapäivälehdet julkaisee vieläkin jotain tyhjänpäiväisiä somebimbojen päivityksiä?
Mua ne ärsyttää aina, mutta nyt varsinkin. En lue niitä juttuja, mutta ärsyttää. Älkää klikatko, sillä tavalla niistä päästään eroon.
Kommentit (11)
Joo, on alkanut ärsyttää ja ihmetyttää; ei kiinnosta näillä hetkillä mitä joku tällainen tekee tms.
Ei ärsytä, ei kosketa. Näen otsikot, mutta osaan valita itseäni kiinnostvat jutut. Poikkeuksena lentokoneessa, jos on saanut iltpäivälehden työkaverilta tai lentoyhtiöltä. Ajantappona voin lukea koko lehden, kiinnosti tai ei.
Uutisissa toitotetaan vaan yhtä asiaa, joten Seiska ja lööppijulkkikset on alkanut tulla paljon kiinnostavammaksi luettavaksi kuin ennen. Tauskikin kiinnostaa enemmän kuin korona.
Eihän niitä tarvitse tietenkään lukea, enkä luekaan, mutta ihmetyttää että niitä yhä julkaistaan. Sen ymmärrän, etteivät tyhjäpäät itse tajua olla "antamatta juttua" (Lue: tyrkyttämättä sitä itse)
Ehkä yrittävät keventää ja pitää elämän jatkumisen moodia yllä, mutta kyllähän se juuri sellaisen ärtymysreaktion nostattaa pintaan.
Sukarinkin nöyrtymiset, voi herranjumala :D
Ei elämä pysähdy. Korona voittaa, jos kaikki pyörii vaan koronan ympärillä.
Ärsyttää. Toivoisin uutisia tieteen saralta, oikeusasiantuntijoilta ja tietoa maailmalta. Somebimbojutut eivät levotonta mieltä rauhoita. Näyttäkää vaikka kuvia/tehkää juttuja eläimistä. Miten esimerkiksi eläintarhoissa valmistaudutaan koronavirukseen? Miten estää lemmikin sairastuminen?
Mä toivoisin, että nää tyhjänpäiväisyydet häipyisi lehdistöstä kokonaan ja alettaisiin vaikka julkaista tilalle hömppäjatkosarjoja tai kerrotaan jostain joka oikeasti tekee jotain merkittävää. Jotenkin mua jo nuo otsikot Barbara Bimbo julkaisu kuvan kuinka hän nyt joutuu lakkailemaan kynsiään kotonaan kun ei pääse mihinkään ottaa normaalia enemmän kupoliin.
No joku Siepin Saran joulukalenterin (muka) avaaminen kun on nyt hiukan hiljaista. Ja teennäiset (muka rennot) kuvat poseeramassa kuvia verten asetellun sohvan äärellä. Kuvaa kyllä hemmetin hyvin tämän olleen ajan pinnallisuutta ja henkistä tyhjyyttä. Kiitos Korona kun tulit ja puhkaist tään paskan.
Ärsyttää, on aina ärsyttänyt. Toivottavasti ihmiskunnalle tulisi muuta ajateltavaa kuin noiden idioottien minäminä- elämän seuraaminen.