Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulun riskiryhmään ja olen todella kipeä!

Vierailija
16.03.2020 |

Tauti alkoi kurkkukivulla ja päänsäryllä tiistaina. Torstaina Terveystalo eväsi testin koska en ole ollut Italiassa viisi päivää sitten ja kehotti menemään normaalisti töihin päiväkotiin. Nyt keuhkot vinkuvat ja hengittäminen on työlästä, tuntuu kuin keuhkoissa olisi reikiä, eikä ilma kulje. Onkohan tämä coronaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ajoissa apua vointiisi, joohan. Olen itsekin kipeä ja samoin töihinmenotoivotuksin. Sain sovittua työnantajan kanssa, että pidän vuosilomia. En halua omalletunnolleni sitä, että tartuttaisin muita, vaikka luulen ettei oma sairauteni ole koronaa.

Vierailija
2/15 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin trolli. Jos olet kipetä niin jäät kotiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kotia olen jäämässäkin, mietityttää vaan tältäkö corona tuntuu.. Molemmat lapset ovat menossa kouluun, eilen tuli wilmaviesti että koulutyö jatkuu normaalisti. He ovat terveitä. Itselleni ei nouse kuumi biologisen lääkkeen vuoksi joten sitä ei ole, mutta olo on kuin traktorin alle jääneellä.

Vierailija
4/15 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia kovasti ap! Nyt täysi vuodelepo päälle ja toipuminen ykkösprioriteetiksi. Itsellä myös biologinen lääkitys ja hieman huolettaa töihin meno päiväkotiin... Päivä kerrallaan -asenteella koitetaan mennä!

Vierailija
5/15 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hengittäminen on vaikeaa niin yhteys lääkäriin?

Vierailija
6/15 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksat kuitenkin tänne kirjoittaa ? Mene lepäämään.

Vierailija
7/15 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kotia olen jäämässäkin, mietityttää vaan tältäkö corona tuntuu.. Molemmat lapset ovat menossa kouluun, eilen tuli wilmaviesti että koulutyö jatkuu normaalisti. He ovat terveitä. Itselleni ei nouse kuumi biologisen lääkkeen vuoksi joten sitä ei ole, mutta olo on kuin traktorin alle jääneellä.

Voi olla kausiflunssaa tai influenssaa myös. Älä odota saavasi hoitoa jos kerran kuumetta edes ei ole.

Vierailija
8/15 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Kuka tuhlaa vuosilomansa sairasteluun? Ei voi olla todellista. Oletteko te ihan idiootteja?

Vierailija
9/15 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tosi kipeä, niin ei jaksa täällä päivystää!

Vierailija
10/15 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Kuka tuhlaa vuosilomansa sairasteluun? Ei voi olla todellista. Oletteko te ihan idiootteja?

Ollaan kai, mutta en halua ottaa riskejä että levittäisin jotain muille. Jos mietit miksei sairaslomaa, siihen on omat syynsä joita en nyt tässä ala avaamaan. Ihan sovulla tämä ratkaisu siis.

Vierailija
11/15 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ymmärtänyt sanoa lääkäriin, että kuumetta on 38 ja naapuri tuli juuri Italiasta ja hänen kanssaan katseltiin lomakuvia illalla?

Minulle ei tule kuumetta vaan lämpö laskee 35:een, kun sairastun. Lääkärissä sanon aina, että on 38, koska muuten en saa edes aikaa. Alilämpöä ei uskota lääketieteessä edes olevan olemassa. Minusta se on kummallista. Kuumeen nousemisen tarkoituksena muuttaa elimistön lämpötila 37:sta pois, jotta pöpöjen lisääntyminen vaikeutuisi. Miksi ihmeessä lämmön muutos alaspäin ei ole ihan sama asia?

Vierailija
12/15 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pitänyt ne lapset kotona.

Vierailija
13/15 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki flunssat ole nyt koronaa... ihan älytöntä, kun jokainen kurkkukipuinen luulee sairastavansa juuri koronaviirusta. Jos sinulla on hengenahdistusta, niin VAADI hoitoa. Esimerkiksi avaavaa astmalääkettä.

Vierailija
14/15 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hengittäminen on vaikeaa niin yhteys lääkäriin?

Keskiviikkona on onneksi sisätautilääkärin aika keskussairaalassa, liittyen perussairauteeni.

Vierailija
15/15 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin työterveyteen, eivät auta. Ohjaavat chattiin eikä siellä ole kuin botti. Ovat kuulemma kiireisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi