Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko papa-koe parempi perua korona-aikana?

Vierailija
15.03.2020 |

Mulle tuli kutsu sinne, mutta vähän pelottaa nyt, jos odotustilassa tarttuu joltakin korona :( Ehdin jo varata, mutta nyt aloin miettiä. Kutsussa luki, että ajanvaraus on voimassa vuoden, mutta suositellaan kuukauden sisällä varaamaan aika. Mutta, jos kuitenkin vuoden voimassa, eikö olisi parempi lykätä, kun pahin ohi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan: kunnes pahin ohi

Vierailija
2/9 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyypillinen nuori nainen joka hysterisoi liikaa coronaviruksesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehdotan että menet nyt kun niitä vielä järjestetään. Helposti tulee puolen vuoden tai vuodenkin aika, jolloin niitä ei järjestetä.

Vierailija
4/9 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehdotan että menet nyt kun niitä vielä järjestetään. Helposti tulee puolen vuoden tai vuodenkin aika, jolloin niitä ei järjestetä.

Ai niin tuota en tullut ajatelleeksi :(

Vierailija
5/9 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartu pilden kautta!

Vierailija
6/9 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion mennä. Mulla on aika varattuna tiistaina ja kyyhötän jossain perimmäisessä nurkassa odottamassa kutsua. Niin mä tein sytostaattihoitojenkin aikaan.

Vierailija
7/9 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siis normaalisti niin, että järjestetään tiheämmin kutsujen lähettämisen aikaan ja harvenee sen jälkeen?

Vierailija
8/9 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis normaalisti niin, että järjestetään tiheämmin kutsujen lähettämisen aikaan ja harvenee sen jälkeen?

Siis koronan vuoksi tulee helposti puolen vuoden breikki, kun ne seulontoja hoitavat sairaanhoitajat laitetaan ihan kohta muihin hoitotehtäviin.

Vierailija
9/9 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koronavirus leviä p1llun kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä