Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Introvertit tai erityisherkät, miten jaksatte deittailua

Vierailija
15.03.2020 |

Tai uuteen kumppaniin tutustumista?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytänyt miehen. Juttu alkoi vaan luistamaan. Olen kärsivällinen ja valikoiva partnerin suhteen.

Vierailija
2/20 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanutkaan, lopetin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisin ihan hyvin jos miehet ei kohtelisi kuin halpaa makkaraa (ei johdu introverttiydestä tosin)

Vierailija
4/20 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan muutenkaan haluaisi seurustella introvertin tai etenkään erityisherkän kanssa?

Vierailija
5/20 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En deittaile.

Vierailija
6/20 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanutkaan, lopetin.

Sama täällä.

Vierailija
7/20 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuota enempäänsä jaksakaan. Viime vuodet olenkin vaan ootellut kotona että joku tulee hakemaan.

Vierailija
8/20 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 'deittailu' määritellään? Käsite on jäänyt itselleni vähän hämäräksi. Tarkoittaako se samaa kuin tapailu?

Vierailija
9/20 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman outo kysymys. Eihän deittailu ole mikään kansalaisvelvollisuus. Ei kai kukaan deittaile vastoin tahtoaan?

Vierailija
10/20 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaasti! Sovin treffejä täysin oman jaksamisen mukaan. Minun kohdallani ei ainakaan olisi ollut pelkoa, että tapailen useaa yhtä aikaa, kun jo ensiviestittely edes kahden kanssa rinnakkain oli riittävän stressaavaa.

Kaikki treffisi ovat olleet kiinnostavia jo itsessään, ja nyt näyttäisi, että olen yhden kanssa vähän pidemmässä suhteessa.

Ei se lukumäärä, vaan itselle sopivan kumppanin löytyminen :)

Vierailija
11/20 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman outo kysymys. Eihän deittailu ole mikään kansalaisvelvollisuus. Ei kai kukaan deittaile vastoin tahtoaan?

Olisi kiva tavata joku ja päätyä pitkään suhteeseen, mutta uuteen ihmiseen tutustuminen on kuluttavaa. Tämä oli ainakin minun lähtötilanteeni :)

/10

Vierailija
12/20 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En deittaile. En erityisesti halua tavata ketään. 99 prosenttia ihmisistä on joka tapauksessa epäkiinnostavia tai typeriä.

Vierailija
13/20 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En deittaile.

Juuri näin !!

Zinccis

Vierailija
14/20 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normitallaajalla ole mulle juuri mitään annettavaa, joten olen katsonut paremmaksi pitää etäisyyttä deittijuttuihin. Säännöllisesti tulen lähestytyksi jos liikun ihmisten ilmoilla ja sekin on jo rasittavaa. Miehet ei tajua että jos ei ota katsekontaktia niin ei kiinnosta, vaan änkevät tekemään tuttavuutta vaikka ei katsois päin tai vilauttais hymyäkään.

Lapsen tai lapsia aion kyllä jossain vaiheessa hankkia. Miestä tuskin otan riesaksi koskaan, harvaa tuntuu edes kiinnostavan lisääntyminen.

Vierailija
15/20 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei normitallaajalla ole mulle juuri mitään annettavaa, joten olen katsonut paremmaksi pitää etäisyyttä deittijuttuihin. Säännöllisesti tulen lähestytyksi jos liikun ihmisten ilmoilla ja sekin on jo rasittavaa. Miehet ei tajua että jos ei ota katsekontaktia niin ei kiinnosta, vaan änkevät tekemään tuttavuutta vaikka ei katsois päin tai vilauttais hymyäkään.

Eli moni minua silmiin tuijottava kaupassa yksin oleva nainen on jossain määrin kiinnostunut. Onneksi etunani on kuitenkin se, ettei naiset koskaan ui liiveihin ja saa olla rauhassa, koska siihen tuijotteluun se jää.

Vierailija
16/20 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli moni minua silmiin tuijottava kaupassa yksin oleva nainen on jossain määrin kiinnostunut. Onneksi etunani on kuitenkin se, ettei naiset koskaan ui liiveihin ja saa olla rauhassa, koska siihen tuijotteluun se jää.

No sinunkaltaisia kukaan ei voi oikein auttaa. Pitäisi kulkea mukana kädestä pitäen pisuttamassa, eikä siitä nyt mitään tule. Katsos kun niissä katseissa on hirmusesti eroja! Joku voi tuijottaa intensiivisesti, mutta ketale vain tähtääkin tuoppia otsaasi. Tai sitten voi olla intensiivinen sillee et haluis heti panee. Kässäät sä?

Vierailija
17/20 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti ja koin helpotuksena sen, että pystyin jo viestittelyvaiheessa seulomaan potentiaaliset treffikumppanit. Treffejä en sopinut koskaan kahvilaan tai muuhun väkinäisenä pitämääni paikkaan, vaan yleensä käytiin kävelylenkillä. Alle 10 miestä treffasin livenä, kunnes löysin minulle sopivan kumppanin.

Vierailija
18/20 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap töihin ja unohda turhat deittipelleilyt. Ymmärrät, kun ikää tulee.

Vierailija
19/20 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä jaksakaan. Muutenkin hieman ujo vieraiden ihmisten seurassa, niin eihän siitä mitään tule.

Vierailija
20/20 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olettajat olettaa, se on rasittavaa ja kiusallista.

Vaikka haluaisin erotiikkaa, haluan vastavuoroisen tyypin joka tajuaa mitä on rakentaa suhde.

Minun kanssani.

Tuuliviirivonkaajat älkööt vaivautuko.

Menin jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän