Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyky-teinityttöjen surullinen tila: Energiajuomavatsa, sutattu iho ja tekohiukset

Vierailija
15.03.2020 |

Ex on on the beach surullinen esimerkki. Tytöt siinä eivät ole ylipainoisia, vielä mutta sinne suuntaan ollaan menossa. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä niillä on tosi kauniit kasvot, etenkin Julialla. Noin nuorilla on vielä sellaista lapsenpyöreyttä, joka kyllä katoaa. Mutta tyhmiähän ne vaikuttavat olevan. :/

Vierailija
2/8 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys on se pahin ominaisuus, ei niinkään ulkoiset seikat. Lapsiparat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yleisesti nykyteinit on mun mielestä paljon fiksumpia kuin mitä meidän aikaan. Eivät läträä alkoholilla samalla tavalla, terveempi itsetunto ja luonnollisemman näköisiä. Hyvä nuoret!

Vierailija
4/8 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin yleisesti nykyteinit on mun mielestä paljon fiksumpia kuin mitä meidän aikaan. Eivät läträä alkoholilla samalla tavalla, terveempi itsetunto ja luonnollisemman näköisiä. Hyvä nuoret!

En kutsuisi terveeksi itsetunnoksi sitä, että ollaan ylpeästi lihavia eikä mietitä yhtään miten naurettavilta ja epäedustavilta näytetään liian pienissä vaatteissa ja muoviripsissä. Pikemminkin vääristyneeksi omakuvaksi. 

Vierailija
5/8 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teinit kauhean hehkeitä olleet 2000-l kun itse olin nuori.

Vierailija
6/8 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onhan nuo selvästi ylipainoisia, koska se on puhdasta läskiä mitä ne kantaa ,ei lihasta.

Vierailija
7/8 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fätti on rumaa, piste.

Vierailija
8/8 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollisemman näköisiä??!! what...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi