Nyky-teinityttöjen surullinen tila: Energiajuomavatsa, sutattu iho ja tekohiukset
Ex on on the beach surullinen esimerkki. Tytöt siinä eivät ole ylipainoisia, vielä mutta sinne suuntaan ollaan menossa.
Kommentit (8)
Tyhmyys on se pahin ominaisuus, ei niinkään ulkoiset seikat. Lapsiparat.
Noin yleisesti nykyteinit on mun mielestä paljon fiksumpia kuin mitä meidän aikaan. Eivät läträä alkoholilla samalla tavalla, terveempi itsetunto ja luonnollisemman näköisiä. Hyvä nuoret!
Vierailija kirjoitti:
Noin yleisesti nykyteinit on mun mielestä paljon fiksumpia kuin mitä meidän aikaan. Eivät läträä alkoholilla samalla tavalla, terveempi itsetunto ja luonnollisemman näköisiä. Hyvä nuoret!
En kutsuisi terveeksi itsetunnoksi sitä, että ollaan ylpeästi lihavia eikä mietitä yhtään miten naurettavilta ja epäedustavilta näytetään liian pienissä vaatteissa ja muoviripsissä. Pikemminkin vääristyneeksi omakuvaksi.
Ei teinit kauhean hehkeitä olleet 2000-l kun itse olin nuori.
no onhan nuo selvästi ylipainoisia, koska se on puhdasta läskiä mitä ne kantaa ,ei lihasta.
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisemman näköisiä??!! what...
Mun mielestä niillä on tosi kauniit kasvot, etenkin Julialla. Noin nuorilla on vielä sellaista lapsenpyöreyttä, joka kyllä katoaa. Mutta tyhmiähän ne vaikuttavat olevan. :/