Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tunteita ei saa jäädytettyä?

Vierailija
15.03.2020 |

Niin että pystyisi vetämään pelkällä kylmällä järjellä. Ei sekään mitään herkkua olisi, mutta ei kuitenkaan sattuisi näin paljon. Tässä on kyseessä vain yksipuolinen ihastus, mutta hallitsee elämääni nyt ihan täysillä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känni

Vierailija
2/14 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että on yksipuolinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka on turhauttavaa ja usein raivostuttavaa kun huomaa, että itse on "taas" ennaättänyt ihastu ja mahd. jopa hieman jo rakastua, niin ei tämä tunne ole aainakaan omasta mielestäni yhtään helpompaa kestää, vaikka sen voisi jäädyttää ja suhtautua asiaan pelkällä kylmällä järjellä. Mitä se edes tarkoittaisi. Tiedän, että olen ihastunut mutta en voi saada toista? - Nän luultavasti. - No aikani itsellä alkaisi tällaisen johtopäätösen jälkeen "taas" kovat itse syytökset ja käpertyminen itsesääliin: nainen (ihastukseni kohde) kyllä pitäsi haluaisi olla ja elää kanssani jos olsiisi sitä ja tätä ja vähän tuota ja enmmän myös tätä ja unohtamatta sitäkään. Ei auta. leuka rintaan ja kohti uuisa tuulia. 

T. Sinkkuna yli kymmenen vuotta ollut (kiltti)mies   

Vierailija
4/14 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että on yksipuolinen?

No, siis kyseessä on julkisuuden henkilö. En kehdannut aloituksessa kertoa, kun se tekee tästä vain nolompaa. Lapsellisesti fantasioin, että hänkin tykkäisi minusta jos tutustuisimme, mutta ei siinä kuvitelmassa ole järkeä. Olen toki tavannut hänet kerran, mutta se ei tuonut yhtään realismia. Nimittäin hänen ihana katseensa... Se vain voimisti ihastumista. Haluaisin nähdä ne ihanat silmät livenä vielä kerran elämässäni. Yhtään sanoja ei tarvitsisi olla, kun vaan saisi kokea sen ohikiitävän hetken vielä kerran. En nyt osaa kuvitella itselleni ketään muuta. Tuntuu että vaikka olisin jonkun kanssa, kaipaisin tätä henkilöä koko ajan.

Vierailija
5/14 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
6/14 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

dikdok

Vierailija
7/14 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteita ei voi jäädyttää, mutta ne voi ignoorata.

Vierailija
8/14 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on että ihmiset antavat tunteille näin paljon valtaa? Tuohan on todella lapsellista, kuin joku teini-ikäisen ihastus. Kyllä se hullaantuminen ohi menee kun et ruoki sitä, ajan kanssa.

Vierailija
9/14 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijä?.. Sun ihastus. Oletpa yksinkertainen mies.

Vierailija
10/14 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein helposti pystyy jäädyttämään tunteet. Ei ole vaikeaa. Pitää keskittyä ajatteleman joitain muuta asiaa. Keskittyä aivan muuhun toimintaan. 

Vierailija
11/14 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta, niin mene hoitoon. Tuo on pakkomielle, ei rakkautta

Vierailija
12/14 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jääprinsessa kirjoitti:

Oikein helposti pystyy jäädyttämään tunteet. Ei ole vaikeaa. Pitää keskittyä ajatteleman joitain muuta asiaa. Keskittyä aivan muuhun toimintaan. 

Totta. Tein vaan sen virheen hiljattain, että annoin tunteille taas tilaa. Ja ikävästi kävi jälleen kerran.

Vierailija
13/14 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo tuo joutava yksin höpöttely.

Vierailija
14/14 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ainakaan mitään ongelmaa. Ja tiedän sanomattakin että tunne on täysin yksipuolista.