Lapsella vuotaa nenä, vähän niinkuin aina tähän aikaan vuodesta.jäänkö kotiin.
Olen itse terveydenhuollon ammattilainen. Niiskuttaa. Ei yskää, ei lämpöä,ihan virkeä,leikkii,riehuu ym normaalia.
Kommentit (16)
Minäkin mietin laittaakko lapset kouluun vai ei. Toisella on nenä tukossa ja kuivaa yskää hetkittäin, mutta niin allergiaoireet yleensä alkavat tähän aikaan vuodesta muutenkin. Että onko sitä vai ei, en vielä tiedä. Ja toine vielä yskii edellisen flunssan jäljiltä mistä jo parantunut muuten ja on kyllä tähän asti ollut koulussa normaalisti.
Jumaliste ettekö tajua: ei hoitoon / kouluun jos on pienintäkään oiretta!
Vielä terveydenhoidon ammattilainen asialla!
Mullakin vähän kipee olo, ei kuumetta mutta uupunut olo ja jäseniä särkee, ripuli oli eilen ja vatsavaivoja tänäänkin.
Olen vanhusten kodissa töissä.
Katson aamulla tilanteen, mutta luultavasti menen töihin.
Minä vien päiväkotiin, koska on typerää mennä terveyskeskukseen pyytämään sairaslomatodistusta terveestä, mutta nuhaisesta lapsesta. Jollakin lapsilla on aina nuha.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin vähän kipee olo, ei kuumetta mutta uupunut olo ja jäseniä särkee, ripuli oli eilen ja vatsavaivoja tänäänkin.
Katson aamulla tilanteen, mutta luultavasti menen töihin.
Mulla todettiin just noilla oireilla korona.
Nyt ihmiset jos vähänkin epäilyä terveyden suhteen niin jäätte kotiin!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson aamulla tilanteen, mutta luultavasti menen töihin.Mulla todettiin just noilla oireilla korona.
Tiedätkö mistä sait tartunnan? Itse en ole käynyt kuin töissä ja kotona pariin viikkoon, autolla liikkunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson aamulla tilanteen, mutta luultavasti menen töihin.Mulla todettiin just noilla oireilla korona.
Mulla taas krapula
kello jo yli viis, ja vieläki darra ja päässä humisee, korkkasin ekan loiventavan ja ilmoitan kohta pomolle että flunssa. Nyt alkaa nimittäin putki pitkästä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mistä sait tartunnan? Itse en ole käynyt kuin töissä ja kotona pariin viikkoon, autolla liikkunut.
Ei mitään käryä, mistä olisin saanut. Mutta sinä päivänä vielä testattiin kaikki realistiset epäilyt tai riskiryhmät. Mulla on kaksi perussairautta, siksi pääsin. Enää en pääsisi. Mutta mulla on ollut tosi lieväoireinen. Ei ole tullut kovaa kuumettakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään käryä, mistä olisin saanut. Mutta sinä päivänä vielä testattiin kaikki realistiset epäilyt tai riskiryhmät. Mulla on kaksi perussairautta, siksi pääsin. Enää en pääsisi. Mutta mulla on ollut tosi lieväoireinen. Ei ole tullut kovaa kuumettakaan.
Ok, kiitos tiedosta. Jään sitten kotiin jos oireet täsmää tosiaan koronaan! Huh, en olisi uskonut kun missään en ole liikkunut!
Tiedät itse miten työpaikallasi on ohjeistettu. Joten haluat totella mieluummin mammoja. Sellaisia ammattilaisia meillä.