Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on syy sille, että haluat tai halusit lapsia?

Vierailija
15.03.2020 |

Tajusin, että minulla on vain yksi syy, miksi haluaisin lapsia. Ja se on nähdä, minkälainen sekamelska minun ja mieheni geeneistä muodostuisi.

Ilmeisesti tuon takia uskon, että minusta tulisi tosi paska vanhempi, koska muuta minusta itsestäni lähtevää syytä ei ole, eikä sellaista ole tullut vuosien saatossa.

Minua ohjaa vain silkka uteliaisuus. Mutta ilmeisesti tuota ei kannata tuoda esille neuvolassa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rakastin miestäni ja halusin yhteisen lapsen hänen kanssaan, jota vaalia. Lisäksi koin, että minulla on lapselle annettavaa. Uteliaisuus ei ole mikään huono syy, anna mennä vaan. Kyllähän jokainen lapsestaan kiinnostunut vanhempi on utelias näkemään millainen siitä tulee ja millaiseksi se kasvaa.

Vierailija
2/4 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko se syynä riittävä?

En tiedä, onko minulla lapselle annettavaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ja miehelleni on aina ollut selvää että haluamme lapsia ja haluamme elää lapsiperhe-elämää. Olimme ensin 5 vuotta kaksin ja sitten teimme 2 lasta...tytön ja pojan. Kaikki on mennyt ok ja emme voisi kuvitella elämää ilman lapsia. Aika on mennyt tosi nopeasti ja nuorempi lapsistakin on jo 18v lukiolainen.

Pian olemme taas miehen kanssa kaksin kun molemmat lapset ovat maailmalla. Ilman lapsia moni asia olisi jäänyt kokematta. Lapset ovat myös kasvattaneet meitä vanhempia ihmisinä.

Vierailija
4/4 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on lisääntymisvietti, jolla ei välttämättä ole mitään tekemistä järjen tai edes halun kanssa. Eikä aina tarvitse kaikkea edes yrittää järkeistää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme