Miksi suomalaiset ovat kääntyneet toisensa vastaan näin rajusti?
Kaikkea kiusataan ja arvostellaan, aina joku elää väärin. Vauvasta vaariin. Minne inhimillisyys on kadonnut?
Miksi jengi repii toisinsa kappaleiksi nykyään?
Kommentit (38)
Kaikki alkoi Sipilän hallituksen aikana 2015. Katse kepuun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kepu on pahuuden ruumiillistuma ja demoni. Siinä ei ole mitään eikä ketään hyvää.
Kääntykää 1slamiin ja löytäkää rauha, moni tuttu on näin tehnyt ja heistä huokuu onnellisuus
Vierailija kirjoitti:
Kääntykää 1slamiin ja löytäkää rauha, moni tuttu on näin tehnyt ja heistä huokuu onnellisuus
Hyissatan
Koska vihaan teitä. Mitä enemmän palstaa luen, sitä enemmän vihaan.
Toki ihmiskunta muutenkin on ihan kohtalaisen perseestä, en vain osaa todistaa sitä kovin monella kielellä.
Arvosteleva ote on jäänyt päälle.
Järjenvastainen toiminta tietysti harmittaa osaa porukasta. Idiootit eivät tajua mikä on vialla.
Vierailija kirjoitti:
Rätti päässä alistettuna on varmaan suorastaan taivaallinen olo. Ilman päätä vielä parempi ja se on helppo järjestää itselleen vaikka vahingossa väärän sanan sanomalla.
Sen kun tietäisi. Ihan sekopäistä menoa nykyään. Harmittaa lasten puolesta, itselleni ihan sama.
Koska nykyään on paljon ihmisiä, jotka ovat jumissa omassa mielikuvitusmaailmassaan.
Tältä se sitten näyttää.
AV'llä mulkkujen osuus on paljon suurempi kuin irl.
Olen itse rauhallinen, diplomaattinen ihminen, ei ole koskaan ollut sen kummempia ongelmia muiden kanssa. Selkeästi olen nyt viime vuosina huomannut että ilmapiiri on todella kireä ja ihan ratikassa kun istuu, niin näkee lähes päivittäin outoja tilanteita.
Tulee fiilis että ihmiset on todella neuroottisia nykyään, pahoinvointi näkee ja kuulee.
Jotain on kyllä tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kepu on pahuuden ruumiillistuma ja demoni. Siinä ei ole mitään eikä ketään hyvää.
Mitä vikaa kulmuneissa on?
Vihervasemmisto on kova arvostelemaan muiden tekemisiä.
Miksei kiusaamista sallita kun useimmat kuitenkin kiusaavat?
Vierailija kirjoitti:
Näin ainakin minulla. Yhtäkkiä tunsi olevansa sitten arvotontakin alempana, kun oli lähiaikoina ollut itsestä riippumatonta sairautta ja siis myös työttömyyttä.
Missä maassa olisi paljon älykkäitä ihmisiä ja jotka käyttäytyvät sivistyneesti toisiaan kohtaan? Norja? Tanska?