Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kosketat nukkuvaa kissaa ja se havahtuu ja sanoo ”kurrr”

Vierailija
15.03.2020 |

Ihana❤️ Mä niin haluaisin kissan mutta olen vähän allerginen, niin etten tiedä voinko ottaa. Meillä oli kyllä kissoja silloin kun asuin vielä lapsuudenkodissa eikä ne aiheuttaneet allergiaa. Omille muuttaessa olen kai siedätyksen puutteesta herkistynyt :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan pitää antaa nukkua.

Vierailija
2/7 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin :) Kuin Windowsin starttiääni.

Itse tykkään eniten kissani pulputtavasta kehräysmurinasta kun tulen kotiin. MrrBLllrrBRrrBrrrmmrrrppllbbrrrr! ja kova puskeminen jalkojani, laukkua, käsiä, kenkiä, avaimia, seiniä, ovea, ja koko universumia vasten.

Toinen lemppari on kissani tervehdysääni. Kissa katsoo suoraan silmiin ja päästää ihanan hennon aaaaaaahhhh!!! huokauksen rikkomatta katsekontaktia. Lentokentällä sanoi tullimiehelle kohteliaan asiallisesti 'miu' passintarkastuksessa kun piti avata kantokoppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään eniten kissani pulputtavasta kehräysmurinasta kun tulen kotiin. MrrBLllrrBRrrBrrrmmrrrppllbbrrrr! ja kova puskeminen jalkojani, laukkua, käsiä, kenkiä, avaimia, seiniä, ovea, ja koko universumia vasten.

Toinen lemppari on kissani tervehdysääni. Kissa katsoo suoraan silmiin ja päästää ihanan hennon aaaaaaahhhh!!! huokauksen rikkomatta katsekontaktia. Lentokentällä sanoi tullimiehelle kohteliaan asiallisesti 'miu' passintarkastuksessa kun piti avata kantokoppa.

Minun kissani kaikki 12 sisarusta ovat täysin samannäköisiä kuin kissani, voisivat mennä samalla passilla.

Vierailija
4/7 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa tekee tuota ääntä mm. pelosta/säikähdyksestä ja toki muistakin syistä.

Vierailija
5/7 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kissani kaikki 12 sisarusta ovat täysin samannäköisiä kuin kissani, voisivat mennä samalla passilla.

Siksipä ne kisulit sirutetaan. ❤️

Vierailija
6/7 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä. Samalla passilla! Tykkään.

Vierailija
7/7 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsumme kotona sitä käynnistymisääneksi. Sellainen on yleensä sellainen kysyvä loppuintonaatio, ”Kurrrr?”. Ei liity mihinkään pelästymiseen todellakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi