Kun kosketat nukkuvaa kissaa ja se havahtuu ja sanoo ”kurrr”
Ihana❤️ Mä niin haluaisin kissan mutta olen vähän allerginen, niin etten tiedä voinko ottaa. Meillä oli kyllä kissoja silloin kun asuin vielä lapsuudenkodissa eikä ne aiheuttaneet allergiaa. Omille muuttaessa olen kai siedätyksen puutteesta herkistynyt :(
Kommentit (7)
Juuri noin :) Kuin Windowsin starttiääni.
Itse tykkään eniten kissani pulputtavasta kehräysmurinasta kun tulen kotiin. MrrBLllrrBRrrBrrrmmrrrppllbbrrrr! ja kova puskeminen jalkojani, laukkua, käsiä, kenkiä, avaimia, seiniä, ovea, ja koko universumia vasten.
Toinen lemppari on kissani tervehdysääni. Kissa katsoo suoraan silmiin ja päästää ihanan hennon aaaaaaahhhh!!! huokauksen rikkomatta katsekontaktia. Lentokentällä sanoi tullimiehelle kohteliaan asiallisesti 'miu' passintarkastuksessa kun piti avata kantokoppa.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään eniten kissani pulputtavasta kehräysmurinasta kun tulen kotiin. MrrBLllrrBRrrBrrrmmrrrppllbbrrrr! ja kova puskeminen jalkojani, laukkua, käsiä, kenkiä, avaimia, seiniä, ovea, ja koko universumia vasten.
Toinen lemppari on kissani tervehdysääni. Kissa katsoo suoraan silmiin ja päästää ihanan hennon aaaaaaahhhh!!! huokauksen rikkomatta katsekontaktia. Lentokentällä sanoi tullimiehelle kohteliaan asiallisesti 'miu' passintarkastuksessa kun piti avata kantokoppa.
Minun kissani kaikki 12 sisarusta ovat täysin samannäköisiä kuin kissani, voisivat mennä samalla passilla.
Kissa tekee tuota ääntä mm. pelosta/säikähdyksestä ja toki muistakin syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kissani kaikki 12 sisarusta ovat täysin samannäköisiä kuin kissani, voisivat mennä samalla passilla.
Siksipä ne kisulit sirutetaan. ❤️
Tää on hyvä. Samalla passilla! Tykkään.
Kutsumme kotona sitä käynnistymisääneksi. Sellainen on yleensä sellainen kysyvä loppuintonaatio, ”Kurrrr?”. Ei liity mihinkään pelästymiseen todellakaan.
Kissan pitää antaa nukkua.