Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coronavirus baby boom / koronavauvabuumi

First to report
15.03.2020 |

The novel coronavirus covid19 will cause a baby boom in December 2020 and January 2021.

Koronaviruksesta tulee iso vauvabuumi joulukuulle 2020 ja tammikuulle 2021.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Ihmisillä ei ole rahaa eikä uskoa tulevaisuuteen.

Vierailija
2/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan uskaltaisi lisääntyä, kun ei yhtään tiedä, montako aaltoa on vielä tulossa. Kun selvittäisiin tästä ensimmäisestäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilta menee työt ja firmat alta ja säästöt tulee syötyä tämän takia, jos niitä on ylipäätään ollutkaan. Ei todellakaan ole lisääntyminen ensimmäisenä eikä toisena mielessä. Mitään uskoa parempaan ei ole.

Vierailija
4/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko afrikkalaisilla sitten rahaa ja uskoa tulevaisuuteen, kun monessa maassa siellä keskimääräinen lapsiluku on jotain luokkaa 5–6?

Vierailija
5/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko afrikkalaisilla sitten rahaa ja uskoa tulevaisuuteen, kun monessa maassa siellä keskimääräinen lapsiluku on jotain luokkaa 5-6?

No siellä on erilainen kulttuuri ja lapsia on pakko edelleen tehdä vanhuudenturvaksi, sillä moni lapsista ei siellä edes selviä aikuisikään. Mitään eläkkeitä tai tukia ei ole.

Vierailija
6/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko afrikkalaisilla sitten rahaa ja uskoa tulevaisuuteen, kun monessa maassa siellä keskimääräinen lapsiluku on jotain luokkaa 5–6?

Siellä nyt ei muutenkaan oikein tajuta asioita.

Vierailija
7/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No okei olen vankkumaton vela niin mikä minä olen sanomaan, mutta oikeastiko joku tähän maailman aikaan uskaltaa/haluaa hankkia lapsia 😳

Vierailija
8/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on lisääntyminen mielessä. Elämän rajallisuus muistui mieleen.

Vierailija
9/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No okei olen vankkumaton vela niin mikä minä olen sanomaan, mutta oikeastiko joku tähän maailman aikaan uskaltaa/haluaa hankkia lapsia 😳

Olosuhteethan ovat nykyisin kenties huonommat kuin koskaan ihmiskunnan historiassa.

Vierailija
10/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisaikaan lisäännyttiin kuin puput laman ja kriisitilanteiden aikana, koska silloin uskottiin aidosti, että huonoja aikoja seuraa hyvä kausi, mutta nyt ovat ajat muuttuneet radikaalisti ja ihmiset tiedostavat entistä paremmin, että parempia aikoja ei tule ja elanto on aina vaan tiukemmassa, joten mitään baby boomeja ei myöskään enää tule.

Vierailija
11/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua pelottais jo sekin että sairastaisin viruksen raskausaikana ja se vaurioittaisi jotenkin lasta.

Vierailija
12/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet oikeassa.

Muut aktiviteetit ja menot on peruttu, sänkyhommille jää enemmän aikaa.

Vierailija
13/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei. Väestö saisi koko maailmassa pienentyä vakituisesti.

Vierailija
14/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tehdäänkin korona-varaa...

Vierailija
15/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olet oikeassa.

Muut aktiviteetit ja menot on peruttu, sänkyhommille jää enemmän aikaa.

Ehkäisy on keksitty. Jos sitä ei älyä käyttää, niin onnea vaan jälkikasvun elatukseen lamassa ja ilman duunia ja rahaa.

Vierailija
16/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisaikaan lisäännyttiin kuin puput laman ja kriisitilanteiden aikana, koska silloin uskottiin aidosti, että huonoja aikoja seuraa hyvä kausi, mutta nyt ovat ajat muuttuneet radikaalisti ja ihmiset tiedostavat entistä paremmin, että parempia aikoja ei tule ja elanto on aina vaan tiukemmassa, joten mitään baby boomeja ei myöskään enää tule.

Hyvien aikojen määritelmä on myös muuttunut rajusti. Ennen hyvät ajat olivat sitä, että oli rauha, katto pään päällä ja ruokaa pöydässä. Nykyään taas hyvä aika on sitä, että on varaa hankkia omakotitalo ja 2 kertaa vuodessa käydä Thaimaassa.

Vierailija
17/17 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän