Perhe tykkäsi ruuastani t. Ammattivalittaja
Tein jauheliha-kinkkukiusausta ja salaattia. Lapsikin sanoi "oi on tätä ihanaa ruokaa" ja söi lautasensa tyhjäksi. Mitä teillä on ruuaksi?
Kommentit (13)
Joko teillä oli ruoka? Itse en ole vielä edes noussut sängystä :D
Kiva, jos lapsi tykkäsi.
Miksi jauhelihaa ja kinkkua? Se on kyllä kivaa kun kehutaan, meilläkin sitä tapahtuu aika harvoin, joidenkin suusta ei kuulu koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jauhelihaa ja kinkkua? Se on kyllä kivaa kun kehutaan, meilläkin sitä tapahtuu aika harvoin, joidenkin suusta ei kuulu koskaan.
Siksi kun siitä tulee parempaa kun laittaa molempia. Ap
Siinä ruualla oli korona. Varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Siinä ruualla oli korona. Varma tieto.
Sinä se jaksat vitsailla. Ap
Meillä vanhimmainen lapsi pyysi mäkkiruokaa, joten taidetaan kaikki syödä tänään sitten jotain mäkkärin listoilta.
Meillä vanhin kakara heitti kiusaukset seinään ja kaatoi ruokapöydän saatesanoilla: en syö tällaista p*skaa. Taidan lähettää sen sinne syömään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä vanhin kakara heitti kiusaukset seinään ja kaatoi ruokapöydän saatesanoilla: en syö tällaista p*skaa. Taidan lähettää sen sinne syömään.
Ei kai? Mä olen niin tiukka äiti etten tuollaista käytöstä hyväksy. Tiukka puhuttelu tulisi tuollaisesta, saisi siivota ja pyytää anteeksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai? Mä olen niin tiukka äiti etten tuollaista käytöstä hyväksy. Tiukka puhuttelu tulisi tuollaisesta, saisi siivota ja pyytää anteeksi. Ap
Meidän käyttämän summerhill metodin vuoksi tuollainen kieltäminen ja puhuttelu nyt vaan ei käy. Mitä jos hänelle tulee paha mieli?
Laita jo kiinni se netti.