Tämä jatkuva kotona olo on mulle tuttua t. Ammattivalittaja
Mutta mites teille muille? Ajatelkaa, mun elämä on ihan normaalina arkena sellaista kuin olisin jatkuvassa karanteenissa. Ihmetteletkö vielä, miksi mulla on tylsää?
Kommentit (7)
Sama mulla, yksin vielä olen ei ole edes seuraa ja tätä on jatkunut jo vuosia. Kaikkeen tottuu.
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla, yksin vielä olen ei ole edes seuraa ja tätä on jatkunut jo vuosia. Kaikkeen tottuu.
Vuosia tämä mullakin on kestänyt. Vaikka mulla mies ja lapsi onkin, niin normaalina arkena ja normaali viikonloppuina he ovat aina menossa. Ap
Mullekin tämä on tuttua. Olen jo vuosia tehnyt etätöitä. En oikeastaan käy muualla kuin koiran kanssa ulkoilemassa. Ostoksenikin olen jo parin vuoden ajan tehnyt verkkokaupasta kotiinkuljetuksella. Rakastan kotonaolemista enkä ikinä enää haluaisi työhön, jossa ei saisi tehdä 100%:sti etätöitä.
Vierailija kirjoitti:
Mullekin tämä on tuttua. Olen jo vuosia tehnyt etätöitä. En oikeastaan käy muualla kuin koiran kanssa ulkoilemassa. Ostoksenikin olen jo parin vuoden ajan tehnyt verkkokaupasta kotiinkuljetuksella. Rakastan kotonaolemista enkä ikinä enää haluaisi työhön, jossa ei saisi tehdä 100%:sti etätöitä.
Mä taas tykkäisin olla normaali aikoina enemmän ihmisten kanssa tekemisissä. Ei meinaa millään kerran viikossa puolen tunnin reissut kauppaan riittää. Siihen yritänkin jotain muutosta, kun tämä korona tilanne on ohi. Ap
--