Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten luonnon punaisista hiuksista blondit?

Vierailija
14.03.2020 |

Onko mitään vähänkään luonnollista keinoa?

Entäs miten ei ainakaan onnistu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, ainakaan niin, että niistä tulisi hyvän näköiset. Liian voimakkaista myrkyistä ole kuin terveydellistä haittaa. Mitä vikaa on punaisissa hiuksissa?

Vierailija
2/6 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka miettii tälläistä kun maailma on tappavan epidemian kourissa? Shokki päällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetyperoksidilla

Vierailija
4/6 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tässä.

"Mitä vikaa on punaisissa hiuksissa?"

Ei kai sinänsä mitään, mutta vanhemmiten niiden alkuperäinen sävy tuntuu aika rajulta verrattuna naamatauluun. (Eiväthän tummat hiukset oikein koskaan ole hyvän näköiset vanhemmalla ihmisellä.) Ja koska harmaita alkaa olla ohimoilla, hennaan niitä harmaita pois, jolloin se alkuperäinen aika tumma punainen sen kuin on ja pysyy.

Haluaisin joskus kokeilla jotain muuta tai sitten vaalentaa omaa punaista haaleampaan suuntaan. En vain tiedä, miten. Hennoista ruskea henna käy eli tuottaa alkuperäisen punaisen noihin harmaantuneisiin kohtiin. Punainen henna harmaaseen hiukseen laitettuna tuottaa porkkanan värin.

Vierailija
5/6 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aito punapää. Kun tulee harmaata hiusta, minulla ei ole mitään sitä vastaan. Minulla on nyt vaaleita raitoja. Harmaat haituvat ajavat saman asian.

Ihan vanhana minulla on vaalean keltainen (valkoinen) tukka ja paljon maksaläiskiä. Näytän varmasti oikein hyvältä.

Vierailija
6/6 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla lailla kun nee-ke-ristä valkoiseksi.