Kahdeksan on nyt parantunutkin
Kommentit (9)
Niin yleensä käy kun on flunssa, että siitä paranee.
Vihdoinkin. Pikkusen helpottaa, olen ihmetellyt kun ei aiemmin ole annettu tietoa parantuneista.
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin. Pikkusen helpottaa, olen ihmetellyt kun ei aiemmin ole annettu tietoa parantuneista.
Flunssat kestää yleensä 2-3 viikkoa. Ihmeen nopeasti jopati nämä tulleet oireettomiksi. Normi flunssahan voi jäytää parikin kuukautta.
Hienoa kuulla tällaista. Tietenkin useimmat paranevat. Näitä hyviä uutisia pitäisi uutisoida näyttävämmin, jotta ihmiset eivät kuolisi paniikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani ihmettelen, että näin nopeasti jo tulee tietoa. En siksi, että pitäisin koronaa erityisen vaarallisena, vaan siksi, että perusflunssakin saattaa kestää yli viikon ennen kuin paranee.
Monennessakohan viestissä joku hysteerikko tulee maalailemaan lukuja siitä kuinka 8 on todella vähän verrattuna niihin tuhansiin, jotka tautiin kuolevat hänen kuvitteellisten laskelmiensa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa kuulla tällaista. Tietenkin useimmat paranevat. Näitä hyviä uutisia pitäisi uutisoida näyttävämmin, jotta ihmiset eivät kuolisi paniikkiin.
Ei kannata. Kauhukuvat myyvät paremmin ja myynti on se, millä mediat rahoittavat toimintansa.
ihanaa