Vastasyntyneellä todettu korona.
Kommentit (9)
Itsekin pienen vauvan äiti ja olen todella huolissani!! Hain ylimääräisen paketin vaippoja ja pari extrapulloa korviketta kaupasta mutta yritän olla hamstraamatta liikaa. Pistää vihaksi nämä tyypit jotka vie 60 litraa korviketta itselleen, nyt vähän solidaarisuutta äidit!
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/60b85094-f349-49d9-8130-6f335cfe…
En osaa sanoa mitään uutta siihen että miten vauvat reagoi virukseen mutta ottaisin itsekkin mielellään tietoa vastaan jos jollain on!
Surullisinta tässä on se että tietoa ei ole koska tuntematon virus. Jos aikuistenkin keuhkoihin saa pahaa vauriota niin en uskalla edes kuvitella mitä pienen vastasyntyneen😭 sydämeen sattuu tää huoli ja epätietoisuus!
Vierailija kirjoitti:
Hei vammainen autisti - miksi kopsaat tänne joka ainoan koronauutisen?
Olen ilmoittanut sinut kiusaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei :(
Onko kenelläkään laittaa linkkiä uusimpiin tutkimuksiin/uutisiin vauvojen koronatapauksiin liittyen? Voi olla englanniksikin. Olen 4 kk ikäisen, terveeksi todetun mutta ennenaikaisena syntyneen vauvan äiti ja todella huolissani hänestä. Joka paikassa sanotaan, että nykytiedon mukaan vauvat sairastavat taudin lievänä, mutta en voi ahdistukselleni mitään.
Onko täällä muita huolestuneita vauvojen äitejä?
Kyllä on totta että vauvat sairastaa sen lievänä mutta ainahan kaikessa on myös riskit
Vierailija kirjoitti:
Hei vammainen autisti - miksi kopsaat tänne joka ainoan koronauutisen?
Kuules nyt pikku paskapalleroinen siellä, sinun ei ole pakko tätä palstaa lukea jos sinua noin kovasti jutut ahdistaa. Mene takaisin ulilaudalle muiden jonnejen kanssa puhumaan vaikka mopoautoista.
Kyllä imetys vaan kannattaisi, ei tarvitsisi huolia korvikkeen hamstraajista, ja vauva saisi vastustuskykyäkin samalla. Imetyksen sujumisen eteen saa tehdä kovan duunin, mitä nykyäidit eivät ilmeisesti jaksa tehdä. Helpoimman kautta pitää mennä ja päästä.
Health officials stress pregnant women and babies are at low risk of complications from the virus and most will have mild symptoms.
https://www.thesun.co.uk/news/11170653/newborn-baby-coronavirus-worlds-…
Voi ei :(
Onko kenelläkään laittaa linkkiä uusimpiin tutkimuksiin/uutisiin vauvojen koronatapauksiin liittyen? Voi olla englanniksikin. Olen 4 kk ikäisen, terveeksi todetun mutta ennenaikaisena syntyneen vauvan äiti ja todella huolissani hänestä. Joka paikassa sanotaan, että nykytiedon mukaan vauvat sairastavat taudin lievänä, mutta en voi ahdistukselleni mitään.
Onko täällä muita huolestuneita vauvojen äitejä?