k-marketin mainoksen naisääni..
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihan hirveä ääni, kuka sitten onkaan.
Ensin ajattelin myös että johan on merkillinen, mutta se on hypnotisoinut minut. Olen ihan rakastunut ääneen.
Minusta hän kuulostaa ihan Oona Airolalta.
Usvametsä kirjoitti:
Minusta hän kuulostaa ihan Oona Airolalta.
Oliskohan .... mahdollisesti. Joo, ei pöllömpi arvio!
Voi kun joku puhuisi noin minulle!
Mä luulin, että on jompikumpi Kuustosista, Iina tai Minka.
Mutta Oona on kyllä myös ihana :)
Oona Airola puhui hotel Swanissa just noin, kun oli jossain kokouksessa niiden johtajahemmojen kanssa...
Airolan Oonalle sellaiset terveiset, että älä enää ikinä suostu mainoskuvauksiin. Ainakaan, jos niissä pitää lässyttää jotain pas.kaa. Ihan sietämättömän raivostuttavaa kuunneltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Airolan Oonalle sellaiset terveiset, että älä enää ikinä suostu mainoskuvauksiin. Ainakaan, jos niissä pitää lässyttää jotain pas.kaa. Ihan sietämättömän raivostuttavaa kuunneltavaa.
Oonan äänessä ei ole mitään vikaa, mutta tuo mainostoimiston teksti on sen verran imelää, että kanava vaihtuu aina kunnes mainos on ohi. Nyt vielä muutkin mainostoimistot alkoivat nyt kopioimaan tuota käänteisellä sanajärjestyksellä läyryämistä. "Mekin tässä vähän niinku runoillaan".
En pysty kuuntelemaan. Jos joku puhuisi minulle noin jatkuvalla syötöllä, sekoaisin. Liikaa lässynlässyä.
Miksi ne edes mainostaa, kun vallitsevassa duopolissa riittää ihan hyvin asiakkaita kummallekin ketjulle?
Ovat kyllä rasittavaa lässytystä ne mainokset.
Menee ääni mutelle samantien kun mainos tulee ruutuun.
Lienee Oona myös nyt pyörivässä Volkswagen mainoksessa.
Nyt energisenä ja innostavana.
Ihana!
Mun mielestä ihan hirveä ääni, kuka sitten onkaan.