Parisuhde, toimiiko?
Millaisia kokemuksia teillä on? En kaipaa mitään säpinää nyt, mutta sellainen mukava vakaa seesteinen rakkaussuhde olisi ihan mukava. Ainakaan Tinderistä tai baarista ei löydä kunnon naisia, eli ajattelin kadulta tai kaupan kassajonosta alkaa etsimään sopivaa. Kannattaisiko siihen lähteä?
Kommentit (6)
Toimii, tosin minulla on vähän epätyypillinen parisuhde. Emme asu yhdessä, ja suhteemme on avoin eli voi olla muidenkin kanssa jos haluaa. Juuri sellaista seesteistä mukavaa seuraa ja tietysti sitä seksiä tällaiselta suhteelta saa, ilman draamaa ja paineita siitä, että suhteen pitäisi johtaa perheen perustamiseen ynnä muuhun. Kutsuisin tätä kuitenkin enemmän parisuhteeksi kuin pelkäksi FWB-suhteeksi, koska teemme kuitenkin paljon asioita pariskuntana, välitämme toisistamme ja jaamme ilot ja surut.
Vierailija kirjoitti:
Toimii, tosin minulla on vähän epätyypillinen parisuhde. Emme asu yhdessä, ja suhteemme on avoin eli voi olla muidenkin kanssa jos haluaa. Juuri sellaista seesteistä mukavaa seuraa ja tietysti sitä seksiä tällaiselta suhteelta saa, ilman draamaa ja paineita siitä, että suhteen pitäisi johtaa perheen perustamiseen ynnä muuhun. Kutsuisin tätä kuitenkin enemmän parisuhteeksi kuin pelkäksi FWB-suhteeksi, koska teemme kuitenkin paljon asioita pariskuntana, välitämme toisistamme ja jaamme ilot ja surut.
Mulla ei toimisi tuollainen, olen parisuhde-ihminen. Siis sillälailla, että olen sitoutunut vain yhteen ja vakavalla mielellä; ei mitään irtosuhteita tai fwb-säätöjä. Ei minulla mitään hinkua yhteen muuttaa ole, mutta niin, rakkaussuhde mielessä. Hieman mietityttää se Oikean löytäminen, naiset eivät kokemukseni oikein lämpene minkäänlaisille keskusteluyrityksille arkiympyröissä, mutta jos sen jättäisi kohtalon huomaan.
Ei kokemuksia.