Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi te hamstraatte äidinmaidonkorvikkeita??

Vierailija
14.03.2020 |

Typerää ja vastuutonta! Kaupoissa loppu ennen aikojaan!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäitä ihmisiä mutta olisihan kauppiaiden pitänyt ymmärtää että suomalaiset lampaat hysterisoivat ja tilata 1000 kertainen määrä valmiiksi.

Vierailija
2/5 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin vielä vauvan äiti, niin kyllä mulle ainakin tässä paniikissa tulisi alkukantainen tarve turvata vauvan ruuansaanti keinolla millä hyvänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin vielä vauvan äiti, niin kyllä mulle ainakin tässä paniikissa tulisi alkukantainen tarve turvata vauvan ruuansaanti keinolla millä hyvänsä.

Siitä sitten ostamaan 1000 litraa korviketta koska muiden vauvoillahan ei ole sulle mitään merkitystä. Hyvä, upea leijonanaaras.

Vierailija
4/5 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä sitten ostamaan 1000 litraa korviketta koska muiden vauvoillahan ei ole sulle mitään merkitystä. Hyvä, upea leijonanaaras.

En ole ostamassa yhtään korviketta, koska ei ole tarvetta, mutta en ihmettele yhtään miksi hormonihöyryisessä suojeluvietissä tekee niin.

Vierailija
5/5 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nykyään enää imetetä vauvoja?

Ei kai kaikilla pienen vauvan (alle 6kk) äideillä voi olla häiriöitä maidontuotannossa? Jos on yli 6kk, niin silloinhan annetaan myös kiinteää ruokaa, mitä voi tehdä itsekin, niin ei tarvitse rohmuta purkkiruokia kaupoista.