Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruoanlaittotaitoiset! Miten saan näistä herkullisen pastan:

Vierailija
28.07.2008 |

- spagettia

- rucolaa

- 7-prosenttista Flora Kevyt Ruokaa

- pekonikuutioita

Olen kerran syönyt aivan taivaallista rucola-kinkku-pastaa, mutta miten sellainen tehdään? Mussa ei ole gourmet-kokin vikaa, mutta jos nyt kerran koittaisin ja yllättäisin miehenkin... :) Eli pekoni pannulle vissiin, spagetti keitetään, mutta mitäs sitten? Milloin lisään rucolan ja "kerman" ja millä ja missä vaiheessa tuon koko sotkun maustan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullottaisin pieneksi hakattua sipulia, lisäisin siihen pekonin ja vähän ajan kuluttua kerman. Maustaisin mustapippurilla ja suolalla.

Samanaikaisesti keittäisin (en itse kyllä spaghettia, vaan jotain muuta pastalaatua, johon kastike jää paremmin kiinni, vaikka penne tai fusilli) pastan, sitten soosi pastan sekaan ja vasta viimeiseksi rucolan.

Vierailija
2/3 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa, joka on itsessään tosi suolaista. Rucola lopuksi, tuoreena. Mausteeksi riittää oikeastaan pelkkä mustapippuri. Nuo sipulikuutiot on hyvä lisä, mutta ehdottomasti tuoreista sipuleista itse pilkottuna, ei mitään pakastesipulisilppua. Voi jättää vähän rouheammankin kokoisiksi paloiksi sen sipulin, ei tarvitse ihan pientä hakkelusta olla.

Ja ehdottaisin itsekin jotain muuta pastalaatua, kuin perinteista ohutta nauhaa. Jos nauhapastaa haluaa, vaikka tagliatellea. Erilaisia pastojahan saa jokaisesta lähikaupasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule tahmaista ja paakkuuntuvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi