Vi tuttaa kun kevään lomamatka peruuntui
Toivottavasti syksyn ja talven matkat saa tehtyä jo minne haluaa.
Kommentit (21)
Niinhän se vi-tuttaa ja raskaasti v-tuttaakin. Ei minulla ole syksyllä mitään mahdollisuutta ottaa yhtä paljon lomaa töistä kuin nyt keväällä olisi juhlapyhien ansiosta ollut.
Pienet on murheet. Naurattaa lähinnä nämä ulisijat. Ihan oikein teille. Loppu elämä aikaa matkustaa.
Itse odotin 7v että olisin päässy reissuun enkä valita siltikään etten just nyt heti pääse. Oma henki tärkeempi.
Vierailija kirjoitti:
Pienet on murheet. Naurattaa lähinnä nämä ulisijat. Ihan oikein teille. Loppu elämä aikaa matkustaa.
Siinä vaiheessa, kun olet kuusikymppinen, ei enää kannata laskea sen varaan että loppuelämää riittäisi kaikkeen, mitä haluaa tehdä. Kolme ikätoveria on vuoden aikana sairastunut vakavasti ja se pistää miettimään, kannattaako siirtää haaveitaan jonnekin tuleviin eläkevuosiin vai pitäisikö toteuttaa niitä nyt. Minä päätin toteuttaa niin paljon kuin voin.
No ei tämä tauti vuosia kestä. Siinähän on ollut 60 v aikaa matkustaa ihan turhaa ininää tässä vaiheessa.
Tottakai sen saa sanoa jos ottaa päähän. Kumma tapa joillakin tulla heti sössöttämään jostakin matkailun loppumisesta ja muusta typerästä. Mua ei matkailu kiinnosta itseä mutta ottaa päähän kun pari keikkaa joille olin menossa peruuntunut. Mutta joillekin ihmisillehän tämä on mahtavaa aikaa. Kukaan ei tee mitään niin ei tarvitse kokea alemmuuden tunteita mistään.
Toivottavasti tämä järjetön lentomatkailu ja huvimatkustus tyssäisi tähän. Iloitsen niin kun ilmanlaatu on heti Italiassa ja Kiinassa parantunut kun koneet pysyy maassa.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se vi-tuttaa ja raskaasti v-tuttaakin. Ei minulla ole syksyllä mitään mahdollisuutta ottaa yhtä paljon lomaa töistä kuin nyt keväällä olisi juhlapyhien ansiosta ollut.
Entä jos pääset pysyvälle lomalle? Sitten on aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Opettele luuseri kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä järjetön lentomatkailu ja huvimatkustus tyssäisi tähän. Iloitsen niin kun ilmanlaatu on heti Italiassa ja Kiinassa parantunut kun koneet pysyy maassa.
Oletko köyhä vai lentopelkoinen?
Tämä on vain hetkellinen paussi matkustamisessa. Lentoyhtiöt ja matkatoimistot joutuvat tekemään heti viruspaniikin jälkeen kovia tarjouksia saadakseen menetetyt eurot takaisin. Hyväksihän tämä meille matkustushalukkaille vain on.
Ite siirsin matkaa elokuulle. 3 kk lisäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei tämä tauti vuosia kestä. Siinähän on ollut 60 v aikaa matkustaa ihan turhaa ininää tässä vaiheessa.
60-vuotiaalla voi iskeä muitakin tauteja kuin korona, ja sitten ei välttämättä matkusteta enää koskaan.
Yleensä ne märisijät on niitä joilla ei ole varaa matkustella tallinnaa pidemmälle. Suomalaiset vaan on kateellista kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi sentään, kyllä ärsyttää tälläset ihmiset jotka märäjää jotain pieleen mennyttä loma reissua. On niin paljon ihmisiä joilla ei yksinkertaisesti ole ikinä varaa matkustaa mihinkään, oli koronaa tai ei ! Ihan oikein että nyt niin moni ei pääse matkaan, ai että mää oikein nautin tästä tilanteesta :) Kyllä huvitti kun rouva Mälsänmäkikin itki ja vinkui kun eivät päässeet Karibian risteilylle, HAH HAAA, ihan oikein ! ja itki sitäkin kun nyt ei ole sitten töitä buukattu kalenteria täyteen, voi voi, loppuukohan heiltä piankin ihra pöydästä ?!!
Tässä taas paistaa tämä ihana suomalainen kateus ja katkeruus!
Vierailija kirjoitti:
Voi voi sentään, kyllä ärsyttää tälläset ihmiset jotka märäjää jotain pieleen mennyttä loma reissua. On niin paljon ihmisiä joilla ei yksinkertaisesti ole ikinä varaa matkustaa mihinkään, oli koronaa tai ei ! Ihan oikein että nyt niin moni ei pääse matkaan, ai että mää oikein nautin tästä tilanteesta :) Kyllä huvitti kun rouva Mälsänmäkikin itki ja vinkui kun eivät päässeet Karibian risteilylle, HAH HAAA, ihan oikein ! ja itki sitäkin kun nyt ei ole sitten töitä buukattu kalenteria täyteen, voi voi, loppuukohan heiltä piankin ihra pöydästä ?!!
Katsos osa meistä tekee töitä että on varaa matkustella. Kaltaisesi läski loinen ei tietysti asiaa kykene ymmärtämään. Kyllä minäkin nauran sinulle kun seuraavan kerran lähden taas Malediiveille ja sinä jäät katkerana kotiin palstailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Apua, miten joku voi olla noin kateellinen!! Olisit hankkinut itsellesi paremman työn, että sinäkin joskus pääsisit näkemään maailmaa ja kokemaan mielettömiä juttuja. Hävettää sun puolesta... hanki oma elämä!
Mun Prahan matka peruuntuu ja olen vain tyytyväinen. Tallinnan matkakin siirtyy.
Esim norwegianin konkkaan meno on ajan kysymys.
Siinä vaan vituttakoon. Iloisen matkailun aikakausi on ohi.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006438046.html