Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etälasten koulussa korona, mutta itse eivät ole virallisesti altistuneita. Miten tuleva isäviikko?

Vierailija
14.03.2020 |

Ovat nyt siis äidillään ja pitäisi tulla meille sunnuntaina. Ja minä olen riskiryhmää plus meillä on pieni vauva :/ Onko kohtuutonta vaatia heitä pysymään ensi viikko äidillä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli lapset ovat kirjoilla äidillään, tapaavalla vanhemmalla ei ole velvollisuutta ottaa lapsia vastaan.

Eli etuovi saa pysyä kiinni, äidin on pakko huolehtia lapsistaan, koska lähihuoltaja.

Jos taas ovat isällään kirjoilla, niin ei heitä oikein voi kieltää tulemasta viralliseen kotiinsa.

Vierailija
2/11 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei . Voittehan ottaa heidät sitten taas karanteenin päätteeksi pariksi viikoksi .aikuiset järkevät ihmiset pystyvät sopimaan tällaisista asioista kaikkien eduksi.

Vierailija
4/11 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko täältä oikeutusta kieltää lasten tulo? Mitäs jos ihan keskenänne sopisitte asiasta? Miksi kyselet täältä tällaisia asioita?! On se kumma jos ei tuollaista ei osata aikuisten ihmisten kesken järkevästi neuvotella.

Vierailija
5/11 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkö se täällä pitäisi päättää? Uskomatonta uusavuttomuutta, ettei tällaistakaan nyt muka osata muuten järjestää. 

Vierailija
6/11 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos järjellä ajattelee, niin corona voi jyllätä pitkäänkin. Jos lähdet karanteeni-ajatuksella niin mihin vedät rajan, milloin taas uskallat tavata lapsiasi? Voi mennä vaikka jouluun....

Vierailija
7/11 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on jollain ongelmat. Yllättäen taas koski etälapsia ja miehen lapsia. Kohta varmaan kuulemme kuinka ääliö lasten äiti on.

Vierailija
8/11 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme ottaneet miehen lapsia. Minulla on vastuu omistasairaista vanhemmistani, joista minä pidän huolta.

Vierailija
9/11 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Jos lasten äiti on fiksu niin ei vaadi tuollaiselta ”mieheltä” yhtään mitään vaan pitää lapset itsellään.

Vierailija
10/11 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Jos lasten äiti on fiksu niin ei vaadi tuollaiselta ”mieheltä” yhtään mitään vaan pitää lapset itsellään.

Jep. Ja antaa sitten puolestaan myöhemmin isälle oikeuden pitää lapsia pidemmän aikaa kanssaan.

Vierailija
11/11 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli lapset ovat kirjoilla äidillään, tapaavalla vanhemmalla ei ole velvollisuutta ottaa lapsia vastaan.

Eli etuovi saa pysyä kiinni, äidin on pakko huolehtia lapsistaan, koska lähihuoltaja.

Jos taas ovat isällään kirjoilla, niin ei heitä oikein voi kieltää tulemasta viralliseen kotiinsa.

Ovat kirjoilla äidillä. Mies on siirretty toistaiseksi kokonaan etätöihin, eli tartuntariski on nyt hyvin pieni. Mutta jos lapset tulevat meille ja jatkavat normaalisti koulussa, se kasvaa ihan valtavasti. En usko hetkeäkään, että vain ne lapset joiden on ilmoitettu altistuneen ovat ainoat altistuneet.

ap