Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tilannut kotiin mäkkisafkaa Wolttia hyväksikäyttämällä jo noin 20 kertaa. Miksi jokainen Woltti on tummaihoinen mies?

Vierailija
13.03.2020 |

Tähän ilmeisestikin liittyy jonkinlainen palkanpoljenta ainakin. Vain muutama heistä on käynyt useammin kuin kerran. Paras ehkä kolmesti.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole valkoisen miehen työtä. Samoin useimmat ilmaisjakelulehtien jakajat taitavat olla nykyisin syntyneet jossain muualla kuin Suomessa.

Vierailija
22/29 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta miksi ihmeessä sä syöt jotain mäkkisafkaa? Täyttää tunniksi ja on ihan roskaa.

En ole AP mutta kyllä sieltä ihan normi kotiruokaakin saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta miksi ihmeessä sä syöt jotain mäkkisafkaa? Täyttää tunniksi ja on ihan roskaa.

Eli kun syö mäkkärin tupla QP:n niin tunnin päästä on nälkä, mutta jos syö kotona itse tehtyjä lihapullia sipulin ja juustoleivän kanssa niin sitten ei tule nälkä

Vierailija
24/29 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat ennemin kotona yhteiskunnan elätettävinä kuin tekevät työtä.

Mitä eroa on sillä että hakee kelasta tukia jos on töissä paskapalkalla millä ei elä, kuin että hakee töitä työttmänä? Ehkä joku marginaalinen pari sataa, mutta siihen se sitten jääkin ja loppu on pelkkää persnettoa veronmaksajille. Juu nou, samat eurot menee samalta yhteiskunnalta, oli hakijana suomalainen tai ulkomaalainen, paskaduunari tai työtön.

Vierailija
25/29 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat ennemin kotona yhteiskunnan elätettävinä kuin tekevät työtä.

Mitä eroa on sillä että hakee kelasta tukia jos on töissä paskapalkalla millä ei elä, kuin että hakee töitä työttmänä? Ehkä joku marginaalinen pari sataa, mutta siihen se sitten jääkin ja loppu on pelkkää persnettoa veronmaksajille. Juu nou, samat eurot menee samalta yhteiskunnalta, oli hakijana suomalainen tai ulkomaalainen, paskaduunari tai työtön.

Mä luulen, että siinä on vähän sama kuin eläkeläisten kanssa, että saa tienata jonkin verran tukien päälle menettämättä niitä ja ilman suurta byrokratiaa. Eikös ne tuet kierrä jotain muuta kautta kuin työvoimapoliittista reittiä pitkin? 

Vierailija
26/29 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun syö mäkkärin tupla QP:n niin tunnin päästä on nälkä, mutta jos syö kotona itse tehtyjä lihapullia sipulin ja juustoleivän kanssa niin sitten ei tule nälkä

Se on sillä tavalla maagista se mäkkärin ruoka.

Vierailija
27/29 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena: en IKINÄ tapailisi miestä, joka tilaa kotiin mäkkisafkaa. Tai edes käy syömässä siellä.

Vierailija
28/29 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena: en IKINÄ tapailisi miestä, joka tilaa kotiin mäkkisafkaa. Tai edes käy syömässä siellä.

Sepä mielenkiintoista.

Vierailija
29/29 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woltin työntekijät joutuvat itse toimimaan yrittäjinä ja joutuvat vähentämään kaikki kulut saamastaan palkasta. 2000 euron palkasta kun vähentää autoilun kulut niin jäljelle jää 1200 euroa bruttona ja tästä maksetaan vielä verot. Monet woltin yrittäjät pärjäävät vielä tätäkin huonommin. Kannattaa 2 kertaa miettiä haluaako yrittäjäksi lähes samalla rahalla mitä Suomessa kela maksaa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/73fdce52-7f10-4f29-a2a5-50aa99eb12aa

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noista keikoista ihan normi tuntipalkka maksetaan, mutta päivään voi sisältyä paljon palkatonta odottelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä