Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riskiryhmäläiset, miten selviätte ahdistuksesta

Vierailija
13.03.2020 |

Itse olen aivan romuna, sekä henkisesti että fyysisesti. Jotain hyviä selviytymiskeinoja?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vain hyväksyä asiat sellaisinaan kuin ne on. On asioita joihin voi itse vaikuttaa ja on asioita joihin ei voi itse vaikuttaa. Miksi murehtia asioita joihin ei lopulta pysty itse vaikuttamaan? On parempi hyväksyä ne.

Vierailija
2/7 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Min.ä olen 60v diabeetikko eikä ole ahdistusta yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kuusikymppinen astmaatikko+muita sairauksia. En ole ahdistunut, koska se ei hyödytä mitään.

Jos nämä ovat viimeiset viikkoni/kuukateni, en varsinkaan aio tuhlata niitä ahdistuksen ja pelon kourissa.

Vierailija
4/7 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 parantumaton syöpä ja diabetes, ei ahdista

Vierailija
5/7 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on astma ja diabetes ja olen terveyskeskuslääkäri. Olen varma, että jossain vaiheessa sairastun. Tänään tuli uudet ohjeet, että jos hoitaja tai lääkäri sairastuu flunssaan, niin jokaiselta otetaan koronavirusnäyte.

6/7 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin yritän ajatella, että liika pelkääminen ei auta, koska tähän ei voi vaikuttaa itse. On siis turha murehtia. Kannattaa myös välttää turhaa pelon lietsomista. Uutiset voi lukea/katsoa silloin tällöin, mutta älä selaa jokaista otsikkoa tai lue kaikkia vauvapalstan juttuja. Laitoin jo radionkin kiinni, koska sieltä tuli pelkkää koronaa.

Vierailija
7/7 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauti tulee, jos on tullakseen.