Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hamstraat? Ymmärrätkö, että joku voi oikeasti tarvita vessapaperia?

Vierailija
13.03.2020 |

Kaikki vessapaperit oli loppu ja muutenkin hyllyt tyhjänä. Eilen oli vielä normaali tilanne kaupassa. Kyllähän ne taas ensi viikoksi täyttyy, mutta ei se auta niitä joilla on vessapaperi jo loppu.

Täytyy vain ihmetellä ihmisten tyhmyyttä. Toivottavasti pidätte nyt hätävarat kunnossa ympäri vuoden ettei tarvitse panikoida kun seuraava pöpö iskee.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ostinkin, kun meiltä oli paperi loppumassa.

Ostin yhden paketin per vessa. En hamstrannut.

Vierailija
2/19 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset eivät pidä kotivaraa ja pakettia veskipaperia varalla kotonaan? Miksi? Miksi? Miksi? Pakkoko se on käyttää viimeiseen rullaan saakka ennenkuin hankkii uutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minä tarvitsen vessapaperia, joten ostin sitä ainakin pariksi vuodeksi eteenpäin. Ei sitä koskaan tiedä, jos vaikka suomen paperikoneet hajoavat.

Vierailija
4/19 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on voi voi 😂 Terv. Paalimamma

Vierailija
5/19 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun täällä suomessa emme arvosta muita. 

Vierailija
6/19 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit varautunut, turha tänne on tulla kitisemään 😂

Vierailija
7/19 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
8/19 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole ny kuin 3 hätä 12-päkkiä floralysia, yhden avatun lisäksi jossa enää 8,5 rullaa. Ei riitä jos joutuu eristyksiin vuodeksi tänne metroasemakaksioon. Toisaalta hankin ne jo 2 viikkoa sitten, juuri koska tunnen serbian tarinat heidän sodasta ja miten joutuivat olemaan ilman vessapaperia. Siksi. 

Vierailija
9/19 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on veskipaperia koko ajan vähintään se säkki varastossa. Miksi minun pitäisi miettiä osaako joku idiootti pitää huoli itsestään sen verran, että tajuaa ostaa tarvitsemansa tuotteet ennenkuin on viimeinen menossa?

Vierailija
10/19 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitten noroa varten varalla myös ja ydinvoimalaonnettomuutta. Ilmastopakolaisetkin voi tulla meille pas kalle 😂

Vierailija
11/19 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on veskipaperia koko ajan vähintään se säkki varastossa. Miksi minun pitäisi miettiä osaako joku idiootti pitää huoli itsestään sen verran, että tajuaa ostaa tarvitsemansa tuotteet ennenkuin on viimeinen menossa?

No tuo määrähän on ihan normi mtä sulla.

Vierailija
12/19 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti? No et varmaan arvosta muita kuin itseäsi. Lycka till.

Vierailija
13/19 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekäs mulkvisti. Minäminäminäminäminäminäminä

Vierailija
14/19 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hädän hetkellä sellaiset ihmiset selviää jotka auttavat toisiaan. Minäminämistit jäävät yksin ongelmineen.

Vierailija
15/19 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekäs mulkvisti. Minäminäminäminäminäminäminä

Ikävä kuulla 😂

Vierailija
16/19 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hädän hetkellä sellaiset ihmiset selviää jotka auttavat toisiaan. Minäminämistit jäävät yksin ongelmineen.

Mitkä ihmeen ongelmat?

Kun aina ja ainoastaan ajaa omaa asiaansa, ei ole ongelmia. Sosiaalittomuus ei ole ongelma. Äidinkielen unohtaminenkaan ei ole ongelma, eihön sitä puhuakkaan kenkään kanssa. On ruokaa,m rahaa, lämpöä ja elämä viihtyisyys on erittäin hyvä.

Vierailija
17/19 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille saa tulla kuka tahansa paskalle jos haluaa kunhan ei flunssaisena tule.

Vierailija
18/19 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, siksi en hamstrannut. Meillä on vakiona 1 avattu 6-8 rullan paketti kylppärissä ja toinen samanlainen vaatehuoneessa, uusi ostetaan kun siinä avatusta otetaan tokavika rulla käyttöön. Nyt se tapahtui viikonloppuna ja maanantaina ostin uuden paketin. Tapa jäänyt niiltä ajoilta kun kerran saatiin kaikki vatsatauti yhtä aikaa ja paperi meinasi loppua kesken...

Vierailija
19/19 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapaperia hamstraavat ovat haisuleita. BÄÄBÄÄ lampaita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi