Miksi Finnkino ei sulje oviaan? Pahimpia tartuntapaikkoja
Mikä syynä?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeesti, jos kunnassa on 1-4 todetusti sairastunutta kotikaranteenissa, ja altistuneet selvitetty ja karanteenissa, niin kai nyt ihan rauhassa mennä muut sinne leffaan... lopettakaa jo.
THL sanoi tiedotustilaisuudessaan että ihmisjoukkoja ja suuria ja pieniä kokoontumisia tulee välttää.
Muuttanut yli 500hlö salinsa 499 hlölle :D siis mytvät lippuja vaan 499, niin ei tarvi sulkea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole hysteriaa vaan hallituksen ja thl:n ohje! Älkää käyttäkö hysteriakorttia puolustuksena itsekkyydelle.
Toivottavasti seuraava hallitus onkin väliaikainen hätätilahallitus joka ensimmäiseksi pistää Kelan hanat teille loisille kiinni. Siinä voitte sitten istua siellä karanteenissa kynttilänvalossa miettimässä mitä paskaa nettiin kirjoittelitte, kun laskun maksoi aina joku muu.
Sinä vissiin kirjoittelet tuollaista crapiä, koska luulet, että sen "hätätila"hallituksen pääministerinä istuisi joku persu. Kuule, ei istuisi. :D
Ja minkä laskun? Leffalipun? Kauppalaskun? Bensalaskun? Valaise nyt hiukan ajatuskulkuasi, kun ei järki-ihmiset tuosta selvää saa, ei sen paremmin loiset kuin toisetkaan. :D
Cinnamon:
We care about our clients:
Until next announcement, in our halls, no more than 90 clients are allowed for each session.
ei tässä mitään hätää ole. vaikka räkä lentää niin aion jatkaa elokuvissa käyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti menee koko maa konkurssiin. Siitä minä nautin.
Mutta kaikesta huolimatta olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta. -Pekka Siioin
No daa. Aika myöhäistä puhua itsekkyydestä, koska itsekkäitä olivat ne, jotka sen mm. Italiasta meille toivat. Mikseivät prkl pysyneet siellä ja sairastaneet ja olleet karanteenissa siellä pari kuukautta!!!