Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

selkä ja kasvot menosuuntaan istuin saksasta

27.06.2006 |

Hei

Onko kukaan tilannut saksan nettikaupoista kasvot- ja selkä menosuuntaan käyvää turvaistuinta? Minkä merkkisen ja mistä tilasitte. Itse olen löytänyt lähinnä vain kasvot menosuuntaan laitettavia istuimia

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa ei pidetä lapsia selkä menosuuntaan, perusteluna kai lähinnä se, että autobahneilla, joissa ajetaan suurilla nopeuksilla, tapahtuu eniten ketjukolareita eli peräänajajoja joissa on parempi ettei ole selkä menosuuntaan.

Vierailija
2/4 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KV02:

Saksassa ei pidetä lapsia selkä menosuuntaan, perusteluna kai lähinnä se, että autobahneilla, joissa ajetaan suurilla nopeuksilla, tapahtuu eniten ketjukolareita eli peräänajajoja joissa on parempi ettei ole selkä menosuuntaan.

Eikös se peräänajaja sitten aja nokkakolarin =/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nokka edellä, jolloin varmaankin olis parempi, että lapsi istuu selkä menosuuntaan. Suomessa ei kai suositella kasvot menosuuntaan istumista vasta kuin yli kolmevuotiailla (jos silloinkaan??).

Vierailija
4/4 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on tuhansia kilometrejä enemmään perinteisiä maanteitä, samanlaisia kuin meilläkin. Liikenne vaan on niilläkin paljomn vilkkaampaa. Siis sielläkin on pääsosa kolareista aivan samanlaisia kuin Suomessa tapahtuvat.

Tuo Autobahn kolari juttu on siis aikalailla puutaheinää ja tarkoitushakuista. Olen sen myöskin turvaistuinkauppiaalta kuullut ja kun kumosin sen niin kauppias suuttui.