Huomenna palkkapäivä ja edellisestä sain 750 € säästöön! Jippii!
Autoa varten säästän. Tästä huomisen palkasta säästöön saan vain 550-600 € kun on esim. sähkölasku tässä kuussa.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä säästät tuollaisia summia? Autoja saa rahoituksella ja laina on tänä päivänä niin halpaa ettei ole mitään järkeä säästää, mielummin ottaa rahoituksella, lainaa tai luotolla ja maksaa sitten pikku hiljaa pois.
No oikeastaan siksi säästän ettei sitä oikeaa autoa ole vielä tullut vastaan niin siksi nuo kertyvät säästöt toimivat sitten rahoituksen kanssa maksuna aikanaan kun löydän sen minkä haluan. On mulla jo useampi tuhat kasassa.
Mie en saa ikinä säästöön mittään. Törsään kaikki rahat samantien kun saan. Loppukuusta kyllä vituttaa, mutta alkukuusta on senki eestä hauskempaa.
Hienoa! Itsekin säästän järjestelmällisesti 500 eur kk. Pankkitilin saldo ilahduttaa enemmän kuin shoppailu tai kauneushoidot tms. Tällä hetkellä säästän keittiöremonttiin.
Haista.... Mä sain säästöön 4€. Eli tilillä nyt se 4€
Mitä ihmeen vikaa on säästämisessä? Miksi ihmeessä ottaa korollista lainaa jos ei ole pakko?
Korkoa ja ylimääräistä menoa se on pienikin korko.
Vierailija kirjoitti:
Haista.... Mä sain säästöön 4€. Eli tilillä nyt se 4€
Ei mullakaan nuo ajat kovinkaan kaukana ole.
Auton hankinnan jälkeen ei sitten paljon säästellä, kun maksetaan vakuutuksia, huoltoja ja muita lisäkuluja.
Vierailija kirjoitti:
Auton hankinnan jälkeen ei sitten paljon säästellä, kun maksetaan vakuutuksia, huoltoja ja muita lisäkuluja.
Jep sitä varten säästän myös, tuosta kokonaissäästösummasta menee aina 200 € ns. autotilille josta sitten tulevaisuudessa iloisesti maksellaan noita kuluja.
Miksi ihmeessä säästät tuollaisia summia? Autoja saa rahoituksella ja laina on tänä päivänä niin halpaa ettei ole mitään järkeä säästää, mielummin ottaa rahoituksella, lainaa tai luotolla ja maksaa sitten pikku hiljaa pois.