Eipä aikaisemmin tullut nähtyä. Prismassa iltamyöhään porukka ostoskärryt täynnä tavaraa.
Kommentit (18)
Sama juttu. Ihmettelin että eihän huomenna mitään juhlapyhää, koska väkeä kaikilla kassoilla kuin jouluaattona. Piti kysyä ihan kassalta, että mitä tämä on, niin sanoi että se korona kai... Ja valaistuin saattana...
Normimeno myös aikana ennen koronaa. 20 jälkeen -30% ovat -60%, se houkuttelee ihmisiä tehokkaasti iltaostoksille.
Olen just nyt Prismassa ja hyllyt on ihan TYHJÄT.
Olet ilmeisesti käynyt hyvin harvoin Prismassa iltasella. Itse käyn lähes aina aikavälillä 21-23. Koskaan ei ole ollut paikalla vain puolityhjillä kärryillä liikkujia.
Kävin neljän aikaan kaupoilla. 3 markettia vierekkäin. Kaikkien parkkipaikat aivan autoja täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin neljän aikaan kaupoilla. 3 markettia vierekkäin. Kaikkien parkkipaikat aivan autoja täynnä.
Ainahan ne ovat tuohon aikaan, kun ihmiset menevät töiden jälkeen kauppaan. Miksi normaalista asiasta yritetään nyt tehdä jotain poikkeustilannetta?
Meinasin töiden jälkeen kipaista Prismasta hummusta, mutta muutin mieleni kun näin sen ihmismäärän ja jonot. Näinköhän sitä olisi ollut hyllyssäkään.
Vierailija kirjoitti:
Normimeno myös aikana ennen koronaa. 20 jälkeen -30% ovat -60%, se houkuttelee ihmisiä tehokkaasti iltaostoksille.
No äläpä Samariini jauha taas kökköä, kyllä tuon väenpajouden huomasi jo parkkipaikalla, joka ei todellakaan arki-iltna ole koskaan lähes täynnä kuten tänään klo 19.00. Tampereentien Prisma Turussa oli kyseessä tänään.
Me käytiin aamulla, kun ollaan talvilomalla. Minäkin olin ymmälläni, kun meidän edellä oleva osti kauheasti, varsinkin noin 15-20 pussia hienoa sokeria ihmetytti. Tajusin vasta myöhemmin, mistä kyse. Ennen 10 oli kyllä aika rauhallista Jumbon Prismassa.
No näinhän meitä on ohjeistettu tekemään. Mitä outoa tässä nyt on ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No äläpä Samariini jauha taas kökköä, kyllä tuon väenpajouden huomasi jo parkkipaikalla, joka ei todellakaan arki-iltna ole koskaan lähes täynnä kuten tänään klo 19.00. Tampereentien Prisma Turussa oli kyseessä tänään.
Samariini :D:D:D:D:D
Vierailija kirjoitti:
No näinhän meitä on ohjeistettu tekemään. Mitä outoa tässä nyt on ?
Missä on ohjeistettu menemään Prismaan ja lastaamaan kärry täyteen ruokaa? Itse olen nähnyt vain ohjeita siitä, että hamstraaminen on turhaa.
Ihan normaali reaktio. Meillä täällä Madridissa koulut suljettiin keskiviikkona. Tiedotustilaisuus maanantai-iltana ja sen jälkeen on ollut helvetti irti. Vessapaperia ei ole saanut sen jälkeen mistään eikä myöskään maitoa, jauhoja, leipää, riisiä, munia ja makaroneja. Hamstraktaa vielä jos voitte. Kaupassa lupaavat tuoda huomenna lisää tilalle mutta eivät ehdi edes hyllyyn asti. Porukalla täysi paniikki päällä.
Olen maanantaista asti yrittänyt varoitella Suomen sukulaisia ja ystäviä mutta kukaan ei ole ottanut tosissaan. Varoitin myös tuolla pitkässä kotona-ketjussa. Toivottavasti joku uskoi. Toivon sydämestäni että siellä Suomessa poliitikot osaavat pelata korttinsa oikein. Muuten tulette Italian ja Espanjan perässä ihan varmasti
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali reaktio. Meillä täällä Madridissa koulut suljettiin keskiviikkona. Tiedotustilaisuus maanantai-iltana ja sen jälkeen on ollut helvetti irti. Vessapaperia ei ole saanut sen jälkeen mistään eikä myöskään maitoa, jauhoja, leipää, riisiä, munia ja makaroneja. Hamstraktaa vielä jos voitte. Kaupassa lupaavat tuoda huomenna lisää tilalle mutta eivät ehdi edes hyllyyn asti. Porukalla täysi paniikki päällä.
Olen maanantaista asti yrittänyt varoitella Suomen sukulaisia ja ystäviä mutta kukaan ei ole ottanut tosissaan. Varoitin myös tuolla pitkässä kotona-ketjussa. Toivottavasti joku uskoi. Toivon sydämestäni että siellä Suomessa poliitikot osaavat pelata korttinsa oikein. Muuten tulette Italian ja Espanjan perässä ihan varmasti
Älkää suomalaiset missään nimessä ryhtykö yhtä hysteerisiksi. Se ei ole tervettä eikä millään muotoa tarpeellista.
hAMSTERIT HAMSTRAA JA JÄTKÄ SENKUN PORSKUTTAA **OFFICIAL**
Sittarissa sama, haettiin parin päivän ruokaa ja perustarpeita, jengillä oli isot kärryt kukkuralla tavaraa.