Meneekö kukaan nyt enää ravintoloihin, baareihin tai kauppakeskuksiin?
Tämä on ihan hullua. Maailmankirjat on sekaisin. Pitäisikö todella olla vaan kotona esim. Kesään saakka.
Kommentit (30)
Huomenna ollaan menossa ravintolaan illalliselle juhlimaan miehen synttäreitä. Eihän elämästä selviä hengissä.
Käyn kaupoissa entiseen malliin.
Mikään muu ei muutu paitsi pesen käsiäni useammin kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä menee.
Mutta ei kannattaisi mennä.
Nyt sinne kannattaa mennä kun ei ole ruuhkia
en aio mennä kauppakeskuksiin ainakaan ruuhka-aikana.
Minä eläkeläinen menen huomenna Hakaniemen halliin kalaa ostamaan. Syön siellä lounaan. Siitä metrolla Kamppiin K-marketiim ja Alkoon.
Kävin tänään päivällä ostamassa ruokaa kun ajattelin että olisi hiljaista... Väärässä olin! Koko kauppakeskus oli tupaten täynnä porukkaa eikä ruokakaupassa päässyt etenemään kun eläkeläisiä mateli kaikki käytävät ees ja taas. Ravintoloissa oli myös kiitettävästi väkeä. Eli ei näytä porukkaa pelottavan noin keskimäärin.
Mä menen, olen baarissa töissä. Hyvin on riittänyt asiakkaita. Kauppakeskuksessa käy ruokakaupassa, eläinkaupassa ja Alkossa huomenna.
Käyn vain ruokakaupassa. Valitettavasti viikonloppujen ravintolaillalliset jää tauolle, haluan minimoida riskit.
En rajoita menemisiäni mitenkään. Käyn kaupoissa ja ravintoloissa yms. entiseen malliin.
Ihan normisti näytti olevan porukkaa prismassa
Toivottavasti moni ei mee. Joudun itse menemään kun joutuu ostaa hautajaisiin vaatteet.
Minun ruokakauppani on kauppakeskuksessa ja siellä aion käydä niin kauan kuin ovet pidetään avoimina. Baareihin, ravintoloihin, elokuvateattereihin, jne en mene, mutta en kyllä käy niissä muutenkaan.
Mutta aatelkaapas niitä raukkaparkoja jotka ovat töissä ravintolassa, baarissa, kauppakeskuksessa, kampaamossa, sairaalassa, tms. Tai siivoojia, joiden tehtävänä on poistaa koronavirukset kaikilta mahdollisilta pinnoilta.
Tänään käytiin syömässä lounas ravintolassa joihin meillä on lounasseteli.
Vkonloppuna kävin kauppakeskuksessa ostamassa lapsilleni pakollisia uusia kevätvaatteita. Sieltä löysin myös itselleni uudet lenkkikengät.
Varon tuota tautia niin paljon kuin voin, mutta tietyt perusasiat on pakko hoitaa. Pakko hoitaa ainakin niinkauan kuin mahdollinen pakollinen ulkona liikkumiskielto tulee.
Meille perusterveille kolmekymppisille ihmisille tauti ei ole vaarallinen ja jos sen saa, sen oireet ovat useinmiten lievät, ja sen voi sairastaa kotonaan.
Suurin huoleni tässä asiassa on lähes 70-vuotias sydäntautinen äitini.
Jos hän saa tautitartunnan, se saattaa todennäköisesti tietää sitä, että tulevana syksynä, minulla ei enää ole äitiä eikä lapsillani mummia, eikä miehelläni anoppia.
Kyllä. Pysy kotona, älä mene paikkoihin jossa paljon väkeä (harrastustoiminta, leffateatterit, ravintolat, kaupat ruuhka-aikaan). Nyt jos porukka oikeasti tajuaa kunnolla himmailla, saadaan tilannetta haltuun.
Kyllä, minä menen kellariin ja tulen kesällä pois.