Mitä teette pääsiäisenä?
Kommentit (20)
Mökille saunomaan ja rentoutumaan.
Teen hyvää ruokaa ja syön ne. Lammasta, blinejä, pashaa.
Käyn kirkossa, vietän aikaa ystävieni kanssa ja syön hyvin. Aika perussetti meitsille. Ja jos se nyt porukkaa kiinnostaa, niin olen ortodoksi, eli pääsiäinen on meille vuoden tärkein juhla.
Kattelen viherkomukka raakkel liekin pokee ja hakkaan tattiin.
Syön mämmiä, kuuntelen päivällä CD- ja LP-levyjä, istun tietokoneen ääressä ja katson illan tv:stä jonkin elokuvan. Teen luultavasti jotain hyvää liharuokaa vaikkapa broilerista, porsaankyljyksistä tai nautajauhelihasta, mutta en suuremmin välitä lampaan- tai karitsanlihasta.
Julkipakanana kristittyjen tai juutalaisten pääsiäisellä ei ole minulle mitään erityistä uskonnollista merkitystä.
Bäää siäisenä hoetaan paaljoon piiiiiiiiiitkä perjantai. Piiiiiiitkä, piiiiitkä perjantai. Lärvät on tietenkin pidemmät tai piiiiitemmät kuin normi vkl. Niistä jos selviää elossa niin tuntuu kuin nousisi kuolleista. Muistetaan se hoku piiiiiiiitkä perjantai.
Käyn Uspenskissa ☦️ ja pelaan kavereiden kanssa koronaa 😁 😷 🤒 🤕!
Lähden Barcelonaan. Jos mahdollista. Nyt tuli tieto siellä asuvalta ystävältä, että Espanjan kuningasparikin on testattu.
Jos en pääse sinne, kutsun ystäviä syömään perinteisiä pääsiäisruokia. Ja ihailemaan uutta keittiöltäni.
Virvon ovien edessä. Corona sulle palkka mulle.
Rukoilen että maailma tokenisi korona pahuudesta.
Suomalaisista 99% on kuollut ja rauniot vaan palaa
Hengaan kotona itsekseni, syön hyvää ruokaa runsaalla juomalla, ulkoilen metsäpoluilla, palstailen ja katson telkkua. Hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Teen hyvää ruokaa ja syön ne. Lammasta, blinejä, pashaa.
Näin minäkin toivoisin tekeväni. Työvuorosuunnittelun mukaa pitkäperjantaiaamuna klo 7 alkaa pääsiäisvapaat, mutta korona ja poikkeuslaki saattaa sotkea suunnitelmat.
Menen Roomaan Pietarin aukiolle pääsiäismessuun kuten kunnon katolisen kuuluukin. Matkan (noin 2vkoa) jälkeen kotiin.
Pask annan tuohituokkoon ja hanskaan dipit päälle, tarjoon naapurin ah lääämille.
Nyt näyttäisi siltä että kuolen koronan aiheuttamaan komplikaatioon.