Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani ei voi saada lapsia. Ero, jättäminen...?

Vierailija
12.03.2020 |

Minulle omien biologisten lasten saaminen on aina ollut suurin haave ja en vain kykene luopumaan siitä. Mutta miten tällaisessa tilanteessa pystyy jättämään kumppanin? En löydä oikeita sanoja. En haluaisi satuttaa toista, mutta en myöskään näe meillä enää yhteistä tulevaisuutta. Onko joku ollut vastaavassa tilanteessa ja miten olette lähteneet keskustelemaan erosta?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia tuli siis vasta nyt ilmi. Yritimme lasta ja kun sitä ei kuulunut niin molemmat tutkittavaksi. -ap

Vierailija
2/46 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä mulkero jos jätät tuon takia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se lapsettomuus kiikastaa?

Vierailija
4/46 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä mulkero jos jätät tuon takia!

Siis mitä, miten niin? Minun suurin haave on ollut aina omien biologisten lasten saaminen oman kumppanin kanssa, miksi minun täytyisi luopua siitä haaveesta? Tilanne on vaikea ja tiedän, että ero sattuu, mutta en halua elää loppuelämääni koskaan toteuttamatta unelmaani. -ap

Vierailija
5/46 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteesi kertoo jo kaiken olennaisen. Toivottavasti et saa koskaan lapsia.

Vierailija
6/46 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, voisivatko lahjasiittiöt olla vaihtoehto?

Vierailija
7/46 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinohedelmöitys? Soluluovutus?

Vierailija
8/46 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele itseesi ja eroa, jos haluat tulevaisuudessa omia lapsia hankkia. Kumppanin pystyy kumminkin vaihtamaan eikä kaikki rakkaus ole ikuista. Kyllä hänkin tulee uuden kumppanin löytämään, jos haluaa.

Vierailija
9/46 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet inhottava ihminen. Toivottavasti saat koronan.

Vierailija
10/46 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovelasti sukupuoli ei selviä aloituksesta. Tiedän monta tapausta että nainen on jättänyt miehen, joka ei halua lapsia. Sitä on pidetty hyväksyttynä. Kai se toimii myös toisinpäin.

Vierailija
11/46 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole rehellinen ja kerro tuo lause kumppanillesi. Hän joko arvostaa rehellisyyttä tai ei. Lopputulos on ero ja pääset ehkä toteuttamaan haaveet toisen ihmisen kanssa. Ja myös puoliso voi rakentaa tulevaisuuden jonkun kanssa jolle hän on tärkeä. Jatkamalla asian salailua teet vain puolison ja itsesi onnettomaksi.

Vierailija
12/46 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverivanhemmuus? Sinusta ja nyxästäsi lähivanhemmat ja jomman kumman kaveri toiseksi biologiseksi vanhemmaksi laajoilla oikeuksilla olla läsnä lapsen elämässä?

Vierailija
13/46 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko mies, nainen vai kolmatta sukupuolta?

Vierailija
14/46 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö kumppanisi suostu sukusolujen lahjoitukseen vai onko kyse jostain, että vaimollasi ei ole kohtua tapauksesta, mutta asia selvisi vasta 3-kymppisenä? Itselleni olisi eron syy, JOS haluaisin biologisia lapsia ja kumppanini ei suostuisi lahjoitettuihin sukusoluihin. Minulle tosin kävisi myös adoptio.

Vierailija
15/46 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se lapsettomuus kiikastaa?

En voi kertoa, koska muuten koko tämä aloitukseni menisi pilalle. En ajatellut asiaa niin tarkasti, kun aloituksen kirjoitin, ajattelin, että tästä saisi sivutolkulla vääntöä.

Ap

Vierailija
16/46 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten ihmisten suhteet päättyy muutenkin. Itselläni endometrioosi ja mun mies olisi jättänyt mut jos en olisi saanut lapsia edes hoidoilla.

Sain kuitenkin 2 lasta luomuna.

Mulle se oli ok, ymmärsin miestäni mutta siskoni veti hirveet kilarit asiasta.

Nyt nuorin on 16 vuotta.

Ei kuule muille tämä asia.

Vierailija
17/46 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorten ihmisten suhteet päättyy muutenkin. Itselläni endometrioosi ja mun mies olisi jättänyt mut jos en olisi saanut lapsia edes hoidoilla.

Sain kuitenkin 2 lasta luomuna.

Mulle se oli ok, ymmärsin miestäni mutta siskoni veti hirveet kilarit asiasta.

Nyt nuorin on 16 vuotta.

Ei kuule muille tämä asia.

Jotenkin tuntuisi vaikealta jatkaa suhdetta, jos tietäisi, että se olisi vastoinkäymisen hetkellä heitetty romukoppaan.

Vierailija
18/46 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutat toista myös jatkamalla suhteessa millä et näe tulevaisuutta.

Vierailija
19/46 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani vaihtoon vaan!

Vierailija
20/46 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten olet edes aloittanut suhteen? Eikö jo suhdetta aloittaessa kannattaisi ottaa huomioon, että kumppani ei ehkä voi saada lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi