Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elixia sulkee kaikki kuntosalinsa koronan vuoksi

Vierailija
12.03.2020 |

Kukahan on seuraava radikaalien ratkaisujen tekijä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallit nyt varmaan ainakin menee kiinni. Siellä jos jossain leviää ja niissä käy paljon riskiryhmäläisiä.

Vierailija
2/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähyvä.

(Tosin maine taisi mennä jo.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevästi työntekijät pakkolomalle ilman palkkaa siksi aikaa kun asiakkaita on vähemmän. Tosi kiva.

Vierailija
4/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvähyvä.

(Tosin maine taisi mennä jo.)

Työntekijät nyt ainakin taisi samalla mennä.

Vierailija
5/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo onkin hyvä bisnes, minkä voi sulkea. Jäsenmaksut juoksee, mutta kaikki kulut firmalla pienentyy huomattavasti.

Vierailija
6/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätevästi työntekijät pakkolomalle ilman palkkaa siksi aikaa kun asiakkaita on vähemmän. Tosi kiva.

Järjestävät kuitenkin verkkovalmennuksia, joten töitäkin on.

Vierailija
7/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo onkin hyvä bisnes, minkä voi sulkea. Jäsenmaksut juoksee, mutta kaikki kulut firmalla pienentyy huomattavasti.

Järjestävät verkkovalmennuksia jäsenilleen.

Vierailija
8/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saisivat mennä 2 viikoksi.

Vierailija
9/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon Elixian jäsen, ja mulle tuli viesti sulkemisesta. Siinä sanottiin että myös maksut menee tauolle

Vierailija
10/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuullinen teko Elixialta. Olen itse jäsen ja vähän harmittaa, mutta silti oikea veto. Treenata ehtii myöhemminkin.

Vierailija
11/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon Elixian jäsen, ja mulle tuli viesti sulkemisesta. Siinä sanottiin että myös maksut menee tauolle

Okei, on siis varmaan erilaisia käytäntöjä? tai sitten virheellinen tieto uutisessa, jossa kerrottiin noista verkkovalmennuksista.

Vierailija
12/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, on siis varmaan erilaisia käytäntöjä? tai sitten virheellinen tieto uutisessa, jossa kerrottiin noista verkkovalmennuksista.

Olin tänään Elixialla ennen sulkemista. Jäsenmaksut jäädytetään mutta kaikki saavat silti verkkovalmennukset käyttöönsä. 

Vierailija
13/17 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oishan se nyt kohtuutonta maksaa palveluista, joita ei saa käyttää. Elixialta hyvä, kun jäädyttävät maksut. Tosin jotkut varmaan käyvät muilla saleilla.

Vierailija
14/17 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tuli viesti että mahdollinen hyvitys siirtyy seuraavaan maksuun. Ja täytyy vastata kolmen päivän sisällä jos mitään hyvitystä ylipäänsä haluaa.

Ovatko avaamassa salit? Jos irtisanoo jäsenyyden, joutuukin maksamaan 1kk ylimääräistä, sekä maksun tämän kahden viikon ajalta, kun keskus on ollut kiinni ja vielä 2 viikkoa lisää.

Miten olisi normaalisti joutunut maksamaan, jos irtisanoo jäsenyyden?

Vierailija
15/17 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimahallit nyt varmaan ainakin menee kiinni. Siellä jos jossain leviää ja niissä käy paljon riskiryhmäläisiä.

Uimahallit ovat jo kiinni, ne kuuluvat kunnille eivätkä ole yksityisyrityksiä. Kuntosalit on asia erikseen.

Vierailija
16/17 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/17 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elixia ilmoitti sähköpostilla, että 24.4. pe avataan salit. Laskutus alkaa automaattisesti.

Jäsenyyden voi jäädyttää, mutta asiakaspalvelu tukossa. Tieto jäädyttämisestä piti kaivaa linkkien takaa, sitä ei ole isosti mainittu.

Miten onnistunee? En halua lähteä vielä kuntosalille, vaikka siellä onkin tehostettu siivous ja pienet ryhmäkoot.

Ymmärrän yrittäjän hädän ja mielelläni tukisin ja maksaisin maksut, vaikken uskalla salille, mutta korona tiukentaa taloutta itselläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi